GEZOCHT: Stageplaats basisschool Curacao

Bericht verwijderd.

Heey Chantal,

Ik wil ook volgend jaar stage gaan lopen op Curacao, maar dan vanaf april. Je bent er wel erg laat mee, bij onze PABO houden ze een jaar aan voor de voorbereiding. Ik denk dat je het beste het stagebureau GPstart (www.GPstart.com) kan raadplegen. Als je zelf een woonruimte zoekt kost het 350€, en anders 450€ en je hebt wel een helpdesk.
Je moet er ook op letten dat er nog maar 4 openbare scholen zijn die Nederlands als voertaal hebben, en dat die vaak ook liever stagaires uit Curacao zelf hebben.

Iig veel succes!
Groetjes Renske

Bericht verwijderd.

Voor een stageplaats op een basisschool in sept., ben je denk ik, al te laat. De meeste plaatsen zijn bezet inmiddels. Nu is hier op Curacao de vakantieperiode aangebroken en begint men weer op 8 augustus. Te kort dag. Men organiseert dit soort zaken al ver van te voren. De school waar ik zelf mee werk is nu al bezig met de planning april-juni 2008 zelfs. jan/febr. is ook al geregeld. Maar ik richt me maar op 1 school hoor. Er zijn natuurlijk veel meer. Op mijn space staan een gele gids en een telefoonboek, misschien kunnen die jou meehelpen. Direct maar bellen, mailen en brieven schrijven heeft echt geen zin meer, daar reageert men niet of nauwelijks op hoor, succes ermee!

m.v.g.
Anneke Maduro

Bericht verwijderd.

Hi, heel veel suc6 en plezier hoor!! Wat je zegt…waar een wil is is een weg!!!

gr. Anneke Maduro