Stage Argentinië

Hoihoi,

Mijn naam is Evy en ik ben 22 jaar.
Vanaf half augustus zal ik 4 maanden stage gaan lopen in Buenos Aires, Argentinië. Hierna zal ik nog een maand rondreizen in Argentinië en Brazilië.

Graag wil ik jullie vragen om te helpen met het volgende:

  • voor het aanvragen van mijn werkvisum heb ik een Verklaring Omtrent Gedrag nodig met daarop een apostille stempel. Weet iemand of ik deze ook moet laten vertalen naar het Spaans of is de apostille stempel op het Nederlandse document voldoende?
  • Heeft er iemand al eerder gewerkt/stage gelopen in Argentinië en kan mij ongeveer vertellen wat de kosten zijn voor het aanvragen van het visum (voornamelijk de kosten voor de documenten die nodig zijn voor de aanvraag)?
  • Na mijn stage wil ik vanaf Buenos Aires via de Iguazu watervallen naar Rio de Janeiro reizen. Deze reis zal ik per openbaar vervoer maken (waarschijnlijk voornamelijk nachtbussen). Na Rio de Janeiro ben ik aan het overwegen om nog een andere bestemming te bezichtigen. Wellicht een binnenlandse vlucht of een vlucht naar een ander land in Zuid-Amerika. Heeft er iemand tips voor bestemmingen om te bezichtigen (ook i.v.m. haalbaarheid)?
  • Als laatste vraag ik mij af of iemand weet of het in Brazilië of Argentinië ook mogelijk is om sochtends naar de luchthaven te reizen en ter plekke vragen welke goedkope vluchtaanbiedingen ze nog hebben voor dat moment?

Ik ben benieuwd naar de reacties! Alvast bedankt!

Groetjes!