Staat uw woning in Ierland voor meerdere maanden toch leeg?

Hoi allemaal :dag:,
Ik zoek voor mijn kinderen, onze Chihuahua en mij voor op zeer korte termijn (vanaf 9 of 10 december a.s. ) een vakantie,huur,woning in Ierland.
Nu ben ik al verschillende maanden bezig met zoeken, een Ierse vriendin die daar woont heeft ook meegezocht maar ik krijg maar geen huurhuis omdat men niet zonder referenties werkt en men eerst wil dat wij naar Ierland toekomen en dan met de makelaar door verschillende huurhuizen heen gaan lopen. Dat gaat natuurlijk niet zonder referentie. Wij hebben die gewoonweg niet omdat ons huis net verkocht is en wij geen huurhuis hebben bewoond. Kan hem slechts gaan verzinnen en wil dat ook niet.
Maar wij willen ontzettend graag naar Ierland. Ik wil thuisonderwijs geven in een land waar het toegestaan is, waar wij heerlijk Engels kunnen praten en met zo.n geweldige cultuur.
Dus dacht ik van ik probeer hier een oproep te plaatsen.

Er zijn genoeg mensen die een vakantiehuis in Ierland hebben waar ze meerdere maanden niet naar toe gaan en het dan verhuren. Het staat vaak leeg omdat het niet altijd verhuurd wordt en misschien zit hier dus iemand bij waarbij dat het geval is. Die voor een all in gewone normale prijs het huis wil verhuren. Internet is wel erg belangrijk voor ons ivm school en verder voorbereiden. Wij doen er veel mee.
Wij zijn ontzettend netjes, en dat is niet overdreven want ik hou van poetsen en een net huis, en maken geen misbruik van een huis.

Wij zoeken een huis voor ongeveer twee, drie maanden, vrijstaand, met internet, waar je per maand kunt betalen op een afgesproken tijdstip, waar jezelf het huis schoonmaakt in de tijd dat je er in zit, en gewoon normale privacy hebt, zodat ik kan zoeken naar een koophuis in de tussentijd en we de omgeving en cultuur goed kunnen verkennen. In het Zuiden van Ierland. Richting Cork, Kerry, Whicklow enz.

Heeft iemand een leuke aanbieding voor ons, all in, die het fijn vind om mensen in huis te hebben, die het huis netjes verzorgen en tegelijkertijd er voor betalen dan laat het me gerust weten. Mijn kinderen en ik zouden er enorm door geholpen zijn. En als ik dan zeg van blije kinderen dan is dat nog zacht uitgedrukt. Dus als u dit leest, en dit interessant vind of iemand kent die dat zou vinden … feel free to let us know. Highly appreciated!

Met zonnige groetjes,
MarieJosee

Hi, ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Kijk anders even op Nederlanders in Ierland | Facebook