Sri Lanka, Zuid India , Myanmar of Japan oktober 2017

Hoi,

In oktober wil ik graag 3 tot 4 weken naar Sri Lanka, Zuid India of Myanmar. Japan lijkt me ook super gaaf! Maar toch ga ik het liefst naar waar het lekker warm is :slight_smile: om een dagje bij te komen op het strand. Ik wil er zoveel mogelijk zien, maar vooral genieten. Lijkt het je wat om samen te reizen? Dan hoor ik graag van je!

Groetjes,
Marloes

Hoi Marloes,

Myanmar en Japan staan zeker nog op mijn verlanglijstje. Ik zag dat je ook een berichtje over Cuba hebt gepost, dus wie weet heb je je plannen gewijzigd. Laat maar even weten via PM als je nog op zoek naar bent.

Groetjes, Franca

Hoi Franca,

Mijn plannen zijn niet gewijzigd. Je moet een werelddeel kiezen. Cuba valt niet onder Azië :wink: Ik hou namelijk een aantal opties open.

Groetjes,
Marloes

Hoi hoi,

Ook ik zou graag naar Sri Lanka of Japan willen gaan (staan nog veel meer landen op mijn lijstje, maar deze bestemmingen staan redelijk bovenal). Vanaf halverwege september/begin oktober zou ik willen vertrekken.
Ik vrouw/44/sportief/flexibel/avontuurlijk en niet bang om twee dagen niet te kunnen douchen :slight_smile: zou me graag bij jou groepje aan willen sluiten. Mocht je meer info willen, een PB is natuurlijk welkom.

Groetjes

Ik zou graag ook naar Japan gaan. Eerder in september dan oktober.
Hebben jullie al plannen gemaakt?
Ik ben 45 jaar en ben een flexibele reiziger, plan normaal niet veel.
Grt M

Hey dames,

Leuk dat jullie reageren op mijn oproepje. Mijn voorkeur heeft toch Zuid India of Sri Lanka. India met chauffeur en Sri Lanka op eigen houtje. Ik ben dus nog steeds op zoek naar een reisgenote voor een mooie reis door 1 van deze 2 landen.

Groetjes,
Marloes

Hoi Marloes,

Eind oktober ga ik 4 weken richting Sri Lanka. Heb alleen nog een vliegticket, voor de rest staat alles nog open en
ben ik van plan backpackend door het land te trekken.
Je bent van harte welkom om aan te haken.

Groetjes,
Linda

Leuk berichtje! Heb je al een reismaatje gevonden? Ben me aan het orienteren voor Sri Lanka in december!

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app