Sri Lanka en Malediven, zomer 2017!

Hoi allemaal!

Ik ben Ilse, 20 jaar, en ik studeer momenteel Verpleegkunde in Amsterdam! Ik ben een reislustig type en ben afgelopen zomer in Oeganda geweest. Net drie weken terug en ik ben alweer reisplannen aan het maken voor de volgende zomer! Ik wil graag een individuele rondreis maken door Sri Lanka met een strandverlenging naar de Malediven om daar mijn duikbrevet te halen! Dit lijkt me een super mooie combinatie tussen de rijke cultuur en natuur van Sri Lanka en de relaxte strandvibe van de Malediven! Ben jij ook een reislustig type en ongeveer van mijn leeftijd, dan zou ik het erg leuk vinden om samen aan dit avontuur te beginnen! We hebben ruim de tijd om kennis te maken en om te kijken of het klikt! Oh, en ik ben totaal geen uitgaanstype, dus het lijkt me fijn als jij dat ook niet bent. Ik ga liever op tijd naar bed en sta weer vroeg op, zodat we de hele dag hebben om alles te ontdekken!
Mijn reisplannen staan trouwens nog niet vast, dus als jij een andere super leuke suggestie heb, wil ik daar ook best over nadenken!

Groetjes,
Ilse