Sportvisser gezocht om samen te gaan vissen.

Hallo,

ik ben net samen met mijn vrouw weer terug uit Gambia waar ik voor de 5de keer ben geweest in hotel Ocean bay cape point. Nu willen we volgend jaar weer heen en dan wel de laatste 2 of 3 weken van november of de eerste 2 weken van december 2014 . Nu ben ik een verwoed visser en aangezien je daar ook nog eens heel goed kan vissen ga ik dat dan ook zeker weer doen. Mijn vraag is, gaat er in die periode misschien ook een stel (of stellen) heen waar de man ook graag van vist en de vrouw het niet erg vind om een dag lekker zonder man aan het strand of het zwembad te liggen, net als mijn vrouw, dan zou het leuk zijn om daar dan samen te gaan vissen . Ik heb daar in die 5 jaar veel ervaring opgedaan en er ook nog eens een visvriend aan overgehouden waar ik mee vis als ik daar ben, deze persoon David (Lamin Jobe) heeft een beekman 6 meter tot zijn beschikking met een 130 pk honda, afgelopen keer (oktober 2013 ) ben ik een hele dag met hem mee geweest op de boot en betaal dan alleen de benzine, ook weten we daar veel mooie en goeie stekken om te vissen op onder anderen: Casava met lengtes van 1 meter en meer, Barracuda met lengtes van 1 meter en meer, Kaptynvis met lengtes van 1 meter en meer, ladyvis van een meter, botervis, verschillende soorten snappers, enz. zoals je kan zien is er goed te vissen. Als er personen zijn die dit aanspreekt neem dan contact met mij op, ik heb ook nog wel wat foto’s van daar met de boot er op en de nodige vissen.

M.v.g,
Jan.
PS. mijn leeftijd is 57 jaar.

Hallo Jan,

klinkt goed! Ik zal er zelf niet zijn eind 2014. Tegen de tijd dat ik 57 ben zal dit voor ons ook wat gemakkelijker gaan, maar met twee jonge meiden in huis die naar school moeten zit dat er helaas nog even niet in :wink: