Spoed: Wij, stel (35j) hebben lastminute villa in Ibiza 1e week sept, wie wil mee?

Hallo, mijn vriend en ik (begin dertigers uit Amsterdam) gaan 30-8 t/m 6-9 naar Ibiza:vak02: en we wilden het liefst weer eens van de luxe van een mooie villa genieten. Helaas konden onze vrienden onverwacht niet tegelijk met ons (we gaan ook al voor de tweede keer dit jaar :)) Over ons: Ik werk zelf in de media en mijn vriend heeft een management rol in de zakelijke dienstverlening (te saai om hier uiteen te zetten:slywink: ). We zijn verder breed geïnteresseerd, spontaan, easy going en levensgenieters “pur sang”. Nou komen wij er al jaren en hebben we via vrienden, die daar wonen, een mooie lastminute villa-optie gekregen, deze zit als (we met 4p zijn) tussen de 300 tot 425 per persoon (afhankelijk van jullie termijn) en daardoor zoeken we een leuk, vriendelijk en relaxed stel waarmee we een huis kunnen delen. Jullie mogen ook vrienden of vriendinnen zijn, maar als je het type “losgeslagen party single” wilt uithangen, dan zien we het niet zo zitten…

We zoeken NIET: een koppel om de hele tijd samen mee optrekken oid of 24/7 samen vakantie vieren, maar gewoon leuke mensjes die ook graag genieten van Ibiza en een buitenkansje op een luxe accommodatie aantrekkelijk vinden. We delen dus simpelweg een villa… (Wellicht een keertje een drankje, BBQ of dansje hier en daar als dat spontaan tot stand komt) Vooral: een ongedwongen, leuke en sowieso praktische oplossing om een geweldig mooie tijd te beleven op een luxe top locatie in het prachtige Ibiza :-). Wie wil? Ondanks dat we niet constant met elkaar hoeven op te trekken is een vriendschappelijke klik voor ons wel van belang, dus vertel ajb meer over jezelf dan “ja, ik wil!”…

In de villa hebben beide slaapkamers eigen badkamers, mooie slaapkamers (allebei op een andere etage), alle luxe keukenfaciliteiten, een prachtig buitenzwembad met loungehoek, buiten keuken leuke zithoekjes en meer dan genoeg privacy… het is prachtig gelegen in de natuur, maar nog steeds dichtbij alle leuke plaatsjes en stranden. Verder komen wij dus al lang in Ibiza en geven we met alle liefde leuke tips voor de mooiste stranden, stukken natuur en beste restaurants.
PS We zijn geen swingers, dus mensen, die daar naar op zoek zijn hoeven niet te reageren! :wink:
PS2 Ter info: vliegticket Amsterdamof Eindhoven-Ibiza = +/- €200,- en slechts 2 uur en een kwartier vliegen.

Heb ik het niet leuk genoeg gebracht? Ik stuur maar zelf even een eerste reactie. In de hoop dat iemand zijn input deelt…

GEWELDIGE OPROEP !!! Moest er erg om lachen! Als ik geen kinderen zou hebben had ik mijn vrouw overgehaald mee te gaan :slight_smile:

Hahahahaha.