[SPOED] Baan aangeboden op Curaçao

Geachte lezer,

Wij zijn met spoed op zoek naar 3 mensen die ons team willen versterken op Curaçao.

Mensen in Nederland of België met contacten op de Antillen worden ook verzocht te reageren…

Ons bedrijf is actief over de hele wereld (46 landen)
Vanaf 1 Maart ook op de Nederlandse Antillen.

Werkervaring is niet vereist!

Stuur snel uw contactgegevens zodat wij contact op kunnen nemen.
[EMAIL=“info@primageur.nl”]info@primageur.nl
of een privebericht op dit forum

hey

wat moet ik me hier bij voorstellen als baan ?

groetjes nathalie

:zon02:Wat voor baan is het???

Hallo,

Om wat voor werk gaat het???

Ruth

hallo.

Mijn vraag is om wat voor een werk het gaat?

groetjes wendy

Gewoon even naar hun website gaan en je zult het snel begrijpen.

Komt er in feite op neer dat je op eigen risico geurtjes gaat verkopen op het eiland.

Risico??
Die is er niet… 0,0

Maar voor meer informatie graag een email naar info@primageur.nl

Vriendelijke groeten,
Patrick Brouwer

Risico is er niet ?

Sturen jullie die parfum dan gratis op naar Curacao, met betaling na verkoop ? In dat geval is er geen risico, maar anders wel.

En om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat er een grote markt zal zijn. Je kunt parfum en cremes op Curacao zoiezo al zeer goedkoop krijgen en daarnaast zijn er goedkope produkten uit Venezuela en Colombia.
De mensen die het kunnen betalen kopen dus het echte spul en de mensen die het niet kunnen betalen kopen het goedkope spul.

Willen jullie daar je produkten verkopen dan zou ik eens gaan praten met Penha, Boolchands, La Curacao, Goisco of met een supermarkt (bv Centrum) en laat hen de import en verkoop doen. Transportkosten zijn zeer hoog en ook de import is niet makkelijk wanneer je geen bedrijf hebt.
Deur tot deur verkoop is een redelijk onbekend fenomeen op de Antillen.

Ik hoop voor jullie dat de produkten daar te verkopen zijn, maar geloof niet echt dat de Nederlandse format daar zal werken, althans niet op grote schaal.

We hoeven gelukkig niets te versturen naar Curaçao.
Wij hebben een distributiecentrum daar sinds een paar weken.
Daar is alles gewoon op voorraad.

Het gaat zeker niet alleen om verkopen.
Maar goed, ik sta altijd open voor een dialoog hierover, maar dan wel via mail,chat of telefoon. Het lijkt mij onnodig om dit op het forum hier te doen.

Groeten,
Patrick Brouwer

Heb een PM gestuurd.

Beste,

Om wat voor een baan gaat het? Ik wil graaag naar curacao mijn zus woont er al.Graag meer informatie.

groeten,

Mayra

Je moet parfums gaan verkopen op party’s …