Speelgoedwinkels In Turkije

heho beste mensen weer een vraagje van mij

Zijn er in Turkije (kusadasi) ook speelgoedwinkels zoals wij die hier in nederland kennen???

:wink: Ik ben er geweest maar ik heb dus echt nergens speelgoed gezien zoals wij dat kennen mischien heb ik niet goed gekeken… Vandaar deze vraag aan jullie hopelijk hebben jullie een leuk antwoordt voor mij

Alvast bedankt groetjes van mij

Ik weet dat Toys r Us in Turkije zit, heb er in Istanbul genoeg gezien, of ze ook in Kusadasi zitten durf ik niet te zeggen…

Neem even een kijkje op www.toysrus.com wellicht dat het daar staat…

Liefs Linda

In kusadasi heb ik geen speelgoed winkel gezien zoals wij die kennen.
En ik heb het ook nog even aan m’n meiden gevraagd (9 &11) en die hebben er ook geen gezien. Bij de grote migros hebben ze wel wat speelgoed zoals wij het kennen, maar een soort bart smit of zo, nee die hebben we niet gezien.

Succes ermee, groetjes bakkertje

he lindaozgur en bakkertje bedankt voor de info!!

Ik ga direct kijken op de site. Dank je kids ook maar hihi.
Toen ik in Turkije op vakantie was wou ik voor mijn broertje wat meenemen maar ik vond echt helemaal nix. nu weet ik waar ik t moet zoeken ok voor me zoontje.nogmaals dank
en meer info is altijd welkom
Vele groetjes

jekka

Ik woon reeds 8 jaar in Kusadasi maar er zijn hier echt geen goede speelgoedwinkels als bij ons. Reden :veel te duur voor de turkse mensen,kinderen krijgen hier weinig speelgoed, mensen hebben geld voor andere belangrijke dingen nodig.Kinderen zijn hier blij met niets. Dat is hier het mooie aan turkije, kinderen zijn niet zo verwend en zijn blij met een speelgoedje van niets.En als ze speciaal voor toeristen zo een winkel moeten openen is de huur hier veel te duur en het seizoen te kort. Dus waarom hier een dure speelgoedzaak beginnen.
Maar de kinderen spelen hier niet binnen en zijn met een blad papier en wat kleurpotloden tevreden te houden. Ze spelen hier veel op straat zaols bij ons in de goede oude tijd.
groetjes uit kusadasi
franka