Mooie, bijzondere (en onsmakelijke, haha) foto’s!
kwam deze tempel tegen, duidelijk een monniken werk
Sawat-dii pimai !! Happy Songkran en groeten uit de Isan !
Hey Dave!!! Alles kits daar? Geniet er maar goed van!!!
Grts,
Jelle
http://img339.imageshack.us/img339/4279/cimg1298b.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Waren in maart in het Lumpini park en zagen dit “vredig” tafreel.
Middagdutje en honger in een beeld.
De afloop horen jullie nog wel eens.
Allemaal van augustus / september vorig jaar
Erawan Watervallen
Elephant Nature Park
Mooie Fotos Yens(foto1)daar heb ik ook gezeten met een sigaretje in de hand!!
Ja was er prachtig was wel even helemaal uitgeteld toen ik boven aan kwam
Bangkok
Boottochtje vanaf Phuket
Aan het zwembad ibv Kata beach
Prachtige foto’s Yens, erg leuk om te zien! Allemaal bijzonder, vooral die ene waarbij de olifant op je af komt lopen.
Erg leuke foto, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar de afloop !!!
Ik kan me mijn 2e keer in Thailand nog herinneren, met mijn toenmalige NL vriendin waren we op dit meer aan het waterfietsen…heel relaxt…tot er opeens een kop van een van deze varanen boven water kwam…we hebben nog nooit zo snel gefietst :). Tsja, als je niet weet dat deze beesten zich hier bevinden is het even schrikken !
Na het waterfietsen liepen we langs dit meer. Aan de waterkant zat een Thais schoolmeisje diep verzonken in haar studieboeken. Plotseling kwam er een kop uit het water omhoog en klom dit beest uit het water op het land. Het Thaise meisje schrok zich rot, liet haar boek vallen en rende hard weg. Hard gelachen natuurlijk…lol2
Hmmmm…aparte naam voor een vliegtuig…
Onze slaapkamer in Ban Dung, Isan…
Verser krijg je je kippetje echt niet…
Typisch Isan…
Hoi Dave,
Schitterend verhaal en ik kan me het uitstekend voorstellen. Schitterend dat die beesten daar zo rondhobbelen. We hebben er een stuk of 5 geteld.
Het verhaal liep overigens af met een sisser. De varaan liep als een soort verwaande pauw langs de slapende man, die echt niet wakker werd.
Auk
Ook leuke foto’s van jou Dave, en een mooi verhaal :biggrin:. Dat kippetje zal vast goed hebben gesmaakt, en inderdaad een aparte naam voor een vliegtuig haha.
Ja was prachtig , dacht er wel pas op het laatste moment aan
Gvd Yens!!! Ik word alsmaar contenter dat wij in September gaan… Zo’n mooie, intense kleuren! Echt merci, gast! :dag:
Grts,
Jelle
Ik ga ook binnenkort weer
ps foto’s zijn wel door Ashampoo Photo Optimizer heen gehaald maar het was echt zo mooi