hallo Hugo,
ik had het niet tegen jouw, maar tegen die recrute4morocco.
want zo begon die Michel ook namelijk.
hallo Hugo,
ik had het niet tegen jouw, maar tegen die recrute4morocco.
want zo begon die Michel ook namelijk.
Dag Laonda,
Ik kan je een plek aanbevelen waar goede dingen gebeuren. Centre Fiers et Forts te Tamesloght vlak bij Marrakech. Het is een tehuis voor straatkinderen en anderszins verwaarloosde kinderen en het is opgezet en wordt met passie geleid dor Madou ofte wel Dorine Eijkman. Je ziet de kinderen er wel bij varen. Ik geef je een link van mijn eigen site en daar aan ook links naar de sites van CFF. http://www.marokkomaatwerk.com/centre-fiers-et-forts.html
Hartelijk groet, Marco.
Thuiswerkers gezocht!!! Salamo alikom
Idealleads International groeit en daarom zoeken wij nieuwe talenten die vanuit huis willen werken. Wij zijn op zoek naar ambitieuze collega’s met minimaal een MBO/HBO werk/denkniveau, die;
•Nederlands en of Vlaams accentloos beheersen.
• Communicatief ijzersterk zijn
• Zeer ervaren zijn in sales
• Zeer commercieel ingesteld zijn
• Ambities hebben om zich continu te ontwikkelen en te groeien
• Een proactieve werkhouding hebben en echte teamspelers zijn.
• in bezit van een goed werkende computer /laptop en goeie internet verbinding.
Wij bieden;
•Goeie verdiensten.
•Cursussen, opleidingen en doorgroeimogelijkheden
•coaching op afstand
•outbound projecten
Is deze baan jou op het lijf geschreven? Ben je op korte termijn beschikbaar voor minimaal een periode van 6 maanden. stuur dan een priveberichtje hier op wereldwijzer !
as salamu alaykum, ben jij of ken jij een broeder of zuster die op zoek is naar werk maar LIEVER GEEN gemengde werkvloer met dames en heren te same dan ben je bij ons aan het juiste adres. Omdat er erg veel vraag naar was hebben wij de mogelijkheid om op kantoor in gescheide ruimtes te werken en ook de mogelijkheid om van uit thuis te bellen is bij ons aanwezig. het gaat hier niet om een verkoop functie maar het in plannen van afspraken op de energie markt. een makkie dus. spreekt dit je aan of ken je iemand die wellicht geintereseerd is stuur dan snel je cv naar …en je krijgt alle verdere informatie naar je toe gestuurd via de mail.
DEEL DIT BERICHT AUB zodat we zoveel mogelijk broeders en zusters deze kans kunnen aanbieden
Dag iedereen,
Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten
Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app
Werkomgeving:
Samen met een gezellig team telefonische agents ben jij verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van ons callcenter. Door de goede werksfeer en leuke projecten is het hier plezierig werken.
Functieomschrijving:
In de functie van Call-Agent ben jij bij ons callcenter verantwoordelijk voor de telefonische aquisitie van verschillende vragen over producten en diensten aan particulieren en/of bedrijven of als Commercieel medewerker in en/of outbound op diverse projecten.
Bij ons callcenter bel je uitsluitend voor bekende kwalitatieve merken, wat het werk zeer aantrekkelijk maakt.
Wij bieden:
Waardevolle werkervaring door het opdoen van commerciële en/of helpdesk gespreksvaardigheden.
Een goede bonusregeling.
Training en een goede coaching.
Wij zoeken:
Minimale leeftijd 18 jaar.
Beschikbaarheid minimaal voor een jaar.
Een commerciële instelling, je moet verkopen leuk vinden.
Prettige telefoonstem en beheersing van AN.
Ben je geïnteresseerd, stuur dan een privebericht hier op WW. Dan geven wij je het mailadres waarnaar CV, motivatie enzo gemailed mogen worden.