Spaans leren

Hallo allemaal,

Over 2 weken zit ik in Cordoba en ik zou daar nog wat extra spaanse les willen hebben (heb er dan 4 weken opzitten). Nu zat ik te denken aan studenten die graag een extra zakcentje willen verdienen door spaanse les te geven. Heeft iemand een idee of dat bestaat en waar ik dat kan vinden?

Groetjes,

Maarten

Da’s een handig idee. Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar ik zou aanraden om even langs de faculteit van letteren of iets dergelijks te gaan en daar te informeren, of een briefje op te hangen. Zo vind je misschien wel contact met studenten.

Dank je, ik kan natuurlijk ook privé-les nemen alleen dat kost meteen zo veel meer, nu is dat opzich niet erg alleen op het moment voldoed een student ook.

Ik zal eens kijken of ik dat kan doen, dat is wel een slimme tip ja. Ik ben zelf 3 weken in Córdoba voor dat ik weer verder ga.

Ik heb in Córdoba ook wel eens Argentijnse studenten ontmoet die Nederlands leren, zou leuk zijn om zo een soort uitwisseling te doen van kennis…probleem is dat ik geen namen heb, zal vandaag eens voor je rondvragen en als ik wat weet een privébericht sturen.

Groet,
Jan

Oh dat zou echt heel erg prettig zijn, hopelijk kan je wat vinden. Alvast hartstikke bedankt!

Je wordt er niet echt veel wijzer van maar ik heb twee pagina´s gevonden waarbij je zou kunnen informeren. Ik heb helaas geen namen en persoonlijke e-mail adressen/tel.nrs. kunnen achterhalen.

Holandés en Córdoba op Facebook

Universidad de Córdoba

Suerte,

Jan

1 like

Alvast hartstikke bedankt, ik zal er eens gaan buurten en zal het hier op de hoogte houden. Als er iets uitkomt is het misschien nog nuttig voor andere mensen.

Als je nog steeds op zoek bent naar een manier om goedkoop Spaans te leren dan heb ik wel wat voor je. Ik woon zelf in Guatemala en hier zijn een hoop Spaanse leraran/leraressen met jaren ervaring (en universitaire diploma) maar zonder werk. Daarom heb ik de site www.SpanishOfCourse.com voor ze gemaakt zodat ze meer kans op werk hebben.

Komt er op neer dat je voor minder dan 8 euro per uur 1-op-1 lessen krijgt via Skype en ook nog is de Guatemalteekse cultuur een beetje kan leren kennen.

Laat maar weten of je interesse hebt! 1e les is gratis.
Ze hebben hier hard werk nodig, dus je doet hun er in elk geval een groot plezier mee!