Sociaal student met stage plannen!

Hallo iedereen,

Mijn naam is Karlijn en ik volg momenteel de studie sociaal pedagogische hulpverlening. Ik zit in het tweede jaar en mag over ruim een jaar (Januari 2015) op buitenlandstage! Momenteel ben ik aan het oriënteren op een stage in Bolivia. Maar, ik sta open voor alle andere ideeën en inspiratie! Het stage-adres dat ik nu aan het uitpluizen ben biedt theater- en danstherapie aan kinderen. Ook moeders en kinderen in de gevangenis zijn hierbij een doelgroep. Mijn voorkeur gaat dus wel uit naar een creatieve stage :slight_smile:
Ik zou het leuk vinden om te horen van mensen die ervaring hebben met stage in het buitenland! Ook mensen die in Bolivia zijn geweest zou ik willen vragen wat hun ervaringen zijn met het land (en eventueel meer specifiek met de stad Cochabamba).
Tips, ideeën en suggesties zijn dan ook altijd welkom.

Groetjes,
Karlijn

Hoi Karlijn,welkom op wereldwijzer!
Er zijn verschillende stagebemiddelingsbureaus. Veel bureaus regelen zelf geen stages, maar bemiddelen alleen tussen de student en een ander bureau die de stage zelf regelt. Deze bureaus heten ‘agencies’ en zijn te herkennen doordat deze gevestigd zijn in Nederland.
OP het Stage Buitenland Forum kan je altijd terecht met je vragen.
Succ6 nog met je toekomstplannen,Karlijn !
groet,georgessiam.