Snel en gemakkelijk Spaans leren

Eindelijk is er een makkelijk manier om een vreemde taal te leren. Via luisterenleer worden cursussen aangeboden volledig via audio. Leren via audio is snel en effectief. De basis is om bekend te raken met de klank en het ritme van de taal. Juist dit is belangrijk. Van nature leert een mens een taal door ernaar te luisteren. Bij een kind gaat dit als vanzelf en bij volwassenen werkt dit net zo.

Indien je echt snel en gemakkelijk altijd en overal een vreemde taal wil leren, kijk dan op luisterenleer

Ronald

Hallo Ronald,

Op de eerste plaats is dit rechtstreekse spam en op de tweede plaats is het helemaal niet nieuw.

Op de site http://studieboekenspaans.startbewijs.nl zijn deze cursussen al 3 jaar te vinden, en sommige zijn aanzienlijk beter dan die je aanbiedt.

Goedkoper ook …

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Beste Piet,

je hebt gelijk dat het spam is. Ik heb nog wel de huisregels nagekeken en zag niets staan over dat het verboden is om reclame te maken. Maar toch, excuses voor het ongemak, was niet m’n bedoeling.

Ik heb geklikt op de link die je gaf, maar zie de audiocursussen niet waar je het over hebt. Kun je me vertellen welke cursussen Spaans er zijn volledig op audio? digi yo is een combinatie met een boek. Er is sinds kort wel die van prisma, maar die is pas een week uit en ook vrij basaal. De enige die als link op je eigen pagina staat is die van taalsnelweg. Deze ken ik, dit is slechts 80 minuten op 2 audio cd’s, dit is meer bedoeld om de weg te kunnen vragen en een brood bij de bakker te kunnen bestellen.

De taalcursussen die ik aanbied, bieden meer dan “het je kunnen redden tijdens een reis”-Spaans. De reguliere versie Spaans 24 bevat 24 audio cd’s (circa 22 uur audio) om je het Spaans bij te brengen. Het is gewoonweg een behoorlijk uitgebreide cursus. Het gaat echt om het leren spreken van een taal en het opdoen van een uitgebreide woordenschat. Uiteraard is de tekst van de cursus op hard copy bijgeleverd.

Ik hoor graag van je welke andere er zijn, deze wil ik dan graag bekijken.

Ronald