Snel en gemakkelijk Spaans leren

Eindelijk is er een makkelijk manier om een vreemde taal te leren. Via luisterenleer worden cursussen aangeboden volledig via audio. Leren via audio is snel en effectief. De basis is om bekend te raken met de klank en het ritme van de taal. Juist dit is belangrijk. Van nature leert een mens een taal door ernaar te luisteren. Bij een kind gaat dit als vanzelf en bij volwassenen werkt dit net zo.

Indien je echt snel en gemakkelijk altijd en overal een vreemde taal wil leren, kijk dan op -SPAM-

Ronald

Hallo Ronald,

Op de eerste plaats is dit rechtstreekse spam en op de tweede plaats is het helemaal niet nieuw.

Op de site http://studieboekenspaans.startbewijs.nl zijn deze cursussen al 3 jaar te vinden, en sommige zijn aanzienlijk beter dan die je aanbiedt.

Goedkoper ook …

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Beste Piet,

je hebt gelijk dat het spam is. Ik heb nog wel de huisregels nagekeken en zag niets staan over dat het verboden is om reclame te maken. Maar toch, excuses voor het ongemak, was niet m’n bedoeling.

Ik heb geklikt op de link die je gaf, maar zie de audiocursussen niet waar je het over hebt. Kun je me vertellen welke cursussen Spaans er zijn volledig op audio? digi yo is een combinatie met een boek. Er is sinds kort wel die van prisma, maar die is pas een week uit en ook vrij basaal. De enige die als link op je eigen pagina staat is die van taalsnelweg. Deze ken ik, dit is slechts 80 minuten op 2 audio cd’s, dit is meer bedoeld om de weg te kunnen vragen en een brood bij de bakker te kunnen bestellen.

De taalcursussen die ik aanbied, bieden meer dan “het je kunnen redden tijdens een reis”-Spaans. De reguliere versie Spaans 24 bevat 24 audio cd’s (circa 22 uur audio) om je het Spaans bij te brengen. Het is gewoonweg een behoorlijk uitgebreide cursus. Het gaat echt om het leren spreken van een taal en het opdoen van een uitgebreide woordenschat. Uiteraard is de tekst van de cursus op hard copy bijgeleverd.

Ik hoor graag van je welke andere er zijn, deze wil ik dan graag bekijken.

Ronald

Kijk hier eens, 64 CD’s

piet meijers

over reclame gesproken…

Maar die van die link ken ik ook. Deze vond ik te duur. 247 is toch wat veel voor de meesten. Ik had ook al contact gehad met de maker, qua uren is het nauwlijks meer dan de aantal uren die ik aanbiedt. Kwestie van cd’s niet volledig benutten, zo krijg je wel veel cd’s. Als je dat dan afzet tegen de prijs van 100…

Maar zonder gekheid. Ik heb uiteraard research gedaan en de cursus waar jij naar verwijst is goed bedoeld opgezet door iemand als soort van uitgelopen hobby. Het is in ieder geval niet door een professionele organisatie met veel ervaring in elkaar gezet. Dit wordt ook onderkent door degene de het opgezet heeft op de website. De cursussen die ik aanbiedt zijn door en door getest, opgezet door professionals en hebben hun waarde in de praktijk al bewezen. Ik heb de huidige cursussen ook pas aangeboden nadat ik zelf verschillende geprobeerd heb en zo een beeld heb gekregen van wat er voor welke prijs te krijgen is.

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat jij simpelweg zaken waar jij zelf een belang in hebt wilt beschermen i.p.v. objectieve informatie te verstrekken. Ik bedoel, startbewijs.nl is blijkbaar geen spam en je was wel erg snel met het onderuithalen van de cursussen die ik aanbiedt. Vind ik wel jammer. Ik geef ruiterlijk toe dat mijn spamactie niet goed was, daarvoor mijn excuses. Maar ik vind het dan wel erg jammer dat diegene die mij erop aanspreekt het zelf blijkbaar ook niet zo nauw neemt met bepaalde regels.

Ronald

Ronald,

Waar ik over val zijn 2 dingen :

1. ook ik mag geen reclame maken voor een produkt of dienst. Ik publiceer over start- en linkpagina’s omdat die een overzicht bieden van wat er te koop is. Jij prijst je eigen produkt aan.

2. je stelt dat “jouw” cursus de eerste luistercursus cursus is die op de markt is, dat is niet zo.

Daar val ik over, niet meer, niet minder.

Bij mijn weten heeft niemand hier een voorkeurspositie, jij niet, ik niet.

Succes met je produkt.

piet meijers

Piet,

Wellicht heb ik het dan niet goed geformuleerd; uiteraard bied ik niet de eerste audiocursus aan, maar ik denk wel als eerste die zich bewust ook op de Nederlandse markt richt met uitgebreide audiotaalcursussen.

Punt over reclame; terecht dat ik onterecht reclame heb gemaakt, heb ik ook al meteen aangegeven, maar het leek er erg sterk op dat jij een belang had met jou verwijzingen. Je vermeldde wel erg snel dat ze betere en goedkopere audiotaalcursussen aanbieden op die startpagina’s waar je naar verwijst, dit is onjuist. Dit heb ik ook al aangehaald in mijn eerdere bericht. Deze sites bieden uiteraard ook geen objectief overzicht, maar vermelden volgens mij ook grotendeels gesponserde links.

Ronald

Beste Ronald,

Deze sites bieden wél een objectief overzicht. De cursussen zijn uitvoerig getest, en alleen de goede staan erop, de slechte niet.

Dit heb ik zelf ondervonden. Ik heb enkele cursussen aangeschaft via bovenstaande sites, stuk voor stuk prima cursussen en handige links.

Ik zag dat je op andere fora ook bezig was (Italie en Frankrijk gedeelte), graag dit niet meer doen.

Jochem,

Zoals eerder ook al gezegd; ik heb al ruiterlijk m’n excuses aangeboden voor de spam, was niet mijn bedoeling. Volgens mij heb ik dit nu vaak genoeg aangegeven.

Over de overzichtpagina’s; mijn ervaring daarmee is anders, maar het is goed om te horen dat er ook overzichtspagina’s zijn die wel objectief zijn. Ik heb contact gehad met enkele (ik zal geen namen en rugnummers noemen) en zij zijn erg bereid om tegen betaling links en ook positieve recensies e.d. te plaatsen. (heb ik niet gedaan overigens). Vandaar mijn terughoudendheid m.b.t. objectiviteit van overzichtssites. Die moeten immers toch ergens hun inkomsten vandaan halen en reclame is dan toch dé manier.

Ronald

Hallo Jochem en Ronald,

Even voor de goede orde.

Ik ben door Ronald niet benaderd, dus zijn bovenstaande suggestie betreft niet de door mij beheerde pagina’s.

Noooooooit zal ik tegen betaling een positieve reactie opnemen.

Mijn 180.000 bezoekers weten dat al mijn pagina’s zuiver zijn.

Ronald komt net kijken op dit forum, niet om wat bij te dragen, maar om iets te verkopen. Daarbij bewerend dat er eindelijk een audiocursus is, er waren al verschillende. En dan het woord objectief in de mond te nemen.

Nogmaals ik wens je succes met je site. Luisterboeken gaan een grote toekomst tegemoet.

Groetend,

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Hallo Ronald,

Welke sites wilden in ruil voor geld een positieve recensie schrijven?

Dat is wel belangrijke informatie, dan weten we tenminste hoe we sommige info moeten beoordelen.

Het pleit voor je dat je daar niet op in gegaan bent.

piet meijers
www.spanjeservice.nl