Slaapplek Koh Pangan full moon party

Hallo allemaal,

Als de reis goed verloopt arriveer ik op 9 Januari op Koh pangan om daar om 10 Januari de Full Moon Party te vieren :slight_smile:

NU ben ik op zoek naar een goeie slaap plek, leuk resort of zo voor een goede prijs. Wij reizen met 2 personen.

Iemand een suggestie, ervaring.

Goede bereikbaarheid naar de Full Moon Party belangrijk.

Alle tips zijn welkom…

Tevens zou ik graag weten wat een boottocht van Samui naar Koh Pangan kost ?

ciao

Hallo,

Zou je niet beter op Koh Samui gaan zitten er vind tijden Phull Moon party veel diefstallen plaats in hotelkamers. Er zijn speciale boten die van Koh Samui naar Koh Phangan gaan tijdens de full moon party voor die avond waarmee je zelfs de volgende dag terug kan gaan.

De boot van Koh Samui naar Koh Phangan kost bij Lomprayah 250 bath one way is dat.

gr van Moira

Bedankt voor de Tip Moira maar aangezien ik low buget ga backpacken heb ik niets waardevols in mijn hotelkamer liggen hooguit mijn paspoort maar die kan vast ergens in een kluisje … toch :slight_smile:

Verder alleen mijn backpack met kleren die ik in Bnagkok heb gekocht :stuck_out_tongue:

Maar ik neem je tip wel mee om dan op zoek te gaan naar een misschien iets duurder resort met kluisjes…

Dus al iemand een slaapplek weet waar ze ook kluisjes hebben dan hoor ik dat graag :slight_smile:

groetjes R

Ja oke soms kan je bij de receptie van een geusthouse je paspoort in een kluisje laten stoppen en eventueel je pinpassen. Ohja 250 bath is ongeveer 5 euro voor de boot dus.

Ik weet verder geen accomodatie op Koh Phangan omdat wij er nog hebben verbleven.

gr van Moira

Hallo, wij hebben op Koh Phagnan geslapen op Than Sadet beach, Maipenrai bungalows, echt een aanrader en low budget! Je kon daar je waardevolle spullen afgeven, werd in de kluis gestopt, helemaal goed.
Echt een schitterend strand, is natuur reservaat, alleen stroom per agregaat enkele uren per dag en 's avonds.
Er gaat een boot van en naar de Full Moon party dus je kan ook nog eens rustig slapen daarna!