Sky Travel & Lifestyle Club

De Sky Travel & Lifestyle Club is een organisatie die mensen zogenaamd opleid tot reisagent. Doordat je reisagent wordt kun je tegen fantastische kortingen reizen en verblijven in binnen- en buitenland.

Helaas kost dit lidmaatschap van de club 3000 euro en ze belazeren de boel! De reizen die ze organiseren zijn duurder dan bij D-reizen. Het bedrijf wat achter de club zit is niet in Nederland ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en het riekt gewoon naar oplichting en bedrog.

Ik ben zelf gedupeerde, heb het geld betaald. Wordt bedreigd om mijn mond te houden. Dit moet stoppen en zoek contact met mensen die ook, ongewild, bij de club terecht zijn gekomen. Mail me als je gedupeerd bent, skytravelgedupeerde@hotmail.com.

Nogmaals, het gaat om de Sky Travel & Lifestyle Club. Ze houden zondagmiddag presentaties en zouden een besloten club zijn. Een en al ellende heb ik ervan.

Pffff, dat klinkt heftig! Ik heb even snel een search op het web gedaan en ik neem aan dat je DIT BEDRIJF bedoelt, klopt dat? Of DEZE misschien?Daar wordt tenminste de naam die jij opgeeft (Sky Travel & Lifestyle Club), gebruikt. Mochten deze het niet zijn, laat het ff weten, dan haal ik de link weg.

Ik kwam te gelijker tijd met de search op het forum van Vara’s Kassa DEZE DISCUSSIE tegen. Wellicht kun je daar lotgenoten treffen en daar erover praten. Het klinkt als jouw probleem

Sterkte!

Liefs,
Carolina