Skimaatje gezocht!

Eén van de leukste vakanties is voor mij toch wel de wintersport. Dit jaar kan ik helaas niet met mijn gezin op vakantie en het lukt ook maar niet om een ander skimaatje te vinden. Vandaar dat ik hier de volgende oproep doe:

Gezocht: gezellig skimaatje die het leuk vindt om lange tochten te maken. Ik ben een vrouw van 50 en een gevorderde skier. Ik ski graag door, maar ben geen racer. Heb een voorkeur voor de Italiaanse Dolomieten, ik ben inmiddels aardig bekend in dit gebied. Echter, een ander (groot) skigebied is ook bespreekbaar, evenals de vertrekdatum. Man/vrouw maakt mij niet zoveel uit, leeftijd ook niet. Belangrijker vind ik dat we beiden hetzelfde verwachtingspatroon hebben.
Ook sta ik open voor een skisafari in de Dolomieten.

Ik hoor graag van jullie.

Marlene

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_online.gif

Goedemiddag,

Ik reageer op je oproep, wij willen met een groepje gaan skieen en het leifste in Oostenrijk, Frankrijk.
Zijn inmiddels met 7 mensen, die elkaar nog niet kennen maar misschien wil je je hoerbij aansluiten.
Hoor graag.

Groeten,
Cees

Hallo Cees,

Zoals je misschien ziet is deze oproep van ruim een jaar geleden. Het plan klinkt best goed, maar dit jaar heb ik mijn plannen reeds gemaakt.

Prettige vakantie gewenst.

Oeps sorry, zie net je berichtje en nu zie ik het. Maar toch dank voor je reactie.
Groeten,
Cees :dag:

Ach Cees, zo erg is dat niet. Ook dit jaar was ik weer zoekende, maar inmiiddels dus reeds ingevuld. Zou zomaar kunnen dat bijv. volgend jaar jouw bericht een geschenk uit de hemel zal zijn.

Als je dan omhoog zit en niemand hebt… je weet mij nu te vinden.
Veel skifun.
Groet,
Cees

En jij weet mij ook te vinden.