Ik wil mij via travel active opgeven voor de opleidding en taalcursus voor skilerares in oostenrijk. Deze start in november 2007. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ski zelf al meer dan 10 jaar maar heb alleen als kind les gehad dus weet niet of mijn skitechniek wel goed genoeg is. daarom twijfel ik nog een beetje. Verder heb ik de pabo afgerond dus met kinderen werken is geen probleem. Heeft iemand tips of ideeen voor mij? Of is er iemand die zich hier ook voor gaat opgeven?
Ik wil precies hetzelfde! Maar heb er ook geen ervaring mee… Dus als je meer weet… laat het graag weten via dit forum! Kunnen we ervaringen en informatie uitwisselen!!
Zou het uitmaken of je naar Frankrijk of Oostenrijk wilt? Ik krijg het idee dat er in Frankrijk hogere eisen worden gesteld aan skileraren?? En als je die ski-opleiding via travel active hebt gedaan, wat zijn dan precies je bevoegdheden?? En waarom heb je voor travel active gekozen??
Kijk even op hIghTz. Daar staat alles wat je weten wilt en krijg je alle hulp die je nodig hebt zonder ingewikkelde poespas. Deze site is opgesteld door een ervaringsdeskundige, namelijk mijzelf.