Wie wil er net als ik dit jaar echt weer eens gaan skieeen, maar heeft alleen maar snowboarders of zwarte piste skieers in zijn omgeving?
Ik heb zelf twee jaar ski-ervaring (ski dus blauwe/rode piste) en zou heel graag samen met 1 of meerdere mensen met ongeveer hetzelfde ski-niveau richting de sneeuw gaan voor het einde van het skiseizoen!
Ik geef de voorkeur aan een low-budget bestemming (frankrijk?) en vind het geen probleem om 's avonds te moeten koken voor meerdere mensen.
Ik vindt het gezellig om s’avonds nog te apres-skieen, maar wil de volgende ochtend wel weer op tijd op de piste staan.
Herken jij je in dit verhaal? reageer dan en wie weet gaan we samen naar zon&sneeuw!
Ik zag je oproep en ik herken mezelf er helemaal in. Ik ben momenteel ook opzoek naar een wintersport maatje aangezien geen van m’n vrienden dit jaar tijd/geld hebben. Ik ben een redelijk gevorderde skieer, 30 jaar, wonend in Amsterdam, ben sportief, sociaal, gezellig en betrouwbaar. Als je meer wilt weten en interesse hebt hoor ik het wel van je.