Sites met reiskoopjes

Hallo iedereen

Er zou een site bestaan met reizen die spotgoedkoop zijn. Het zijn dus reizen die op een bepaalde reisagentschap verkeerd staan, bijvoorbeeld er staat 9,99 euro in plaats van 999 euro. Na veel zoeken vind ik de site niet. Dus als iemand weet alvast mercikes.

Elana

Via Wereldwijzer app

Ik heb hier nog nooit van gehoord.
Wanneer een reisagentschap op internet een foutieve prijs laat zien, dan mag dit reisagentschap, door de voorwaarden van de ANVR, de prijs aanpassen. Het dient wel binnen 16 uur aangepast te worden, naar mijn weten.

Idem dito

Toen ik op reis ging, had de persoon naast me gezegd dat hij zo zijn reis had geboekt maar ben nu namelijk de site vergeten.

Via Wereldwijzer app

Ik wil het best geloven, maar ik zou er gewoon mee oppassen. Je wint het niet van een reisagentschap en je kan of het juiste bedrag betalen, of annuleren. Ja, misschien tonen ze enigszins coulance, maar ze kunnen zich gewoon beroepen op de voorwaarden en staan daardoor volledig in hun recht.

Volgens mij is er zelfs een wet die de fabrikant beschermd. Een wet die zegt dat als een prijs zodanis laag is dat men wel kan weten dat het een foutje is, dan hoeft het niet voor die prijs geleverd te worden. Lijkt me hier ook wel van toepassing

Momenteel vind ik er ook geen van … Ik weet dat er zo een wet besta daarom vond ik het in het begin ook raar. Maar doordat ik het van meerdere mensen hoorde, wou ik het opzoeken maar voorlopig zonder resultaat.

Via Wereldwijzer app

Misschien wel beter zo