Klik op deze link http://bushdrums.clubs.nl/
Zeker de moeite om een keer te gaan kijken.
Je vind er alles wat je nodig hebt
Het is echt de moeite en aarziel niet :cheer:
Klik op deze link http://bushdrums.clubs.nl/
Zeker de moeite om een keer te gaan kijken.
Je vind er alles wat je nodig hebt
Het is echt de moeite en aarziel niet :cheer:
Is dit geen spam? Weer zo’n site waar je niets kan totdat je registreert. Ik skip…
Het is geen spam. Vrienden van mij hebben dit opgericht.
Je kunt u gerust aanmelden, maak u geen zorgen.
Kan dan geen spam zijn maar wel erg onvriendelijk om verplicht een email adres achter te moeten laten. Wat wordt er met de adressen gedaan? Privacy regeling? Advies: niet doen, of je moet na inloggen van spam houden ![]()
Een email adres inderdaad om in te loggen en een wachtwoord. Het emailadres word voor niemand zichtbaar alleen voor jezelf.
Is hier op het wereldreiziger toch ook.
Maar het is geen verplichting hé, ik wilde het gewoon even melden dat er nog een interessante site erover bestond.
Ze is van mij :paranoid: En jambo thx voor de reklame ! :wub:
Er is helemaal niks spam aan en die mail ja waar moet je u niet inloggen he …
Waarom zou ik me ergens moeten registreren als ik informatie wil bekijken?? Hoef je hier toch ook niet. Zou zo even ook geen site weten waar het wel moet trouwens dus dat gaat niet op Tazmenias!!
Blijf het vreemd vinden!
Daar is niets raars aan ik kan het u verzekeren .Dat is gewoon clubs en daar heb ik een site op …En op clubs moet je u registreren ja …En de vraag waarom ?Dat is niet aan mij want ik doen clubs zelf niet ,ik heb daar alleen een club(site) op over geheel afrika .ben er trouwens ook op geregistreert .Op clubs kan iedereen een site oprichten daarmee de registratie Maar ik gaan hier nu niet even reklame zitten maken voor clubs he !
Tis niet dat ik de uitleg doen om je aan te moedigen te komen dat is ieder voor zich .Maar afbreken en niet vertrouwen is nog wel wat anders:disgust:
Waarom dat doen en erop komen vraag je ?Wel omdat sommige mensen het intressant vinden en niet graag heel het internet afzoeken net als ik .En mischien ook graag er is over praten in het forum om ervaringen uit te wisselen en mensen te leren kennen die even gek zijn op afrika als wij !dus even denken voor je negatief gaat doen:evil: