Sint Maarten voor 3 jaar

>>> Hallo ik ben Bert en ik heb een mogelijkheid om voor de komende 3 jaar te vertrekken naar Sint Maarten om daar te helpen bij het verbeteren en herinrichten van een aantal overheidsdiensten. Sinds 10-10-10 is Sint Maarten een zelfstandige staat geworden en heeft de Nederlandse overheid steun gevraagd bij de inrichting en verbetering van de overheid.
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die de afgelopen jaren ook daar hebben gewoond en gewerkt en hoe hun ervaringen zijn met onder andere het huren van een woning, levensonderhoud, gas en licht, Internet/televisie, vervoer etc alle dagelijkse dingen maar ook hoe de inwoners van Sint Maarten met je omgaan. Ik heb al Antilliaanse en Surinaamse vrienden en sta open voor andere culturen, met name die van de tropen en Latijns Amerika. Ik hoop dan ook binnenkort mijn ervaringen met u terug te kunnen delen.
Groet van Bert uit Rotterdam (nu nog):vak02:

Hallo Bert, welkom op Wereldwijzer!

Je zou eens kunnen kijken op het Sint Maarten Forum. Ook kun je er je vraag stellen. Veel plezier op de site en op Sint Maarten.

Groetjes, Leontien

1 like

Hoi Leontine,

Bedankt voor je reactie en zal zeker even kijken. Ik ben in afwachting van een uitnodiging voor een gesprek en hoop dat ik uitgezonden >>> kan worden.

Groetjes

Bert:wereld:

Kmar?

Nee, Politie K.S.M. Mogelijk wel samenwerking…