Singlereis Marokko

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om op singlereis te gaan naar Marokko met Shoestring van 23 t/m 30 juli 2016.

Het zou leuk zijn om iemand al te kennen voor het vertrek. Misschien dacht je er al aan om naar Marokko te gaan en wil je mee op dezelfde reis?

Groetjes,
Willemijn

Hallo Willemijn,

Staat jouw reisperiode vast? Zou je eventueel op eigen gelegenheid willen gaan? Ik heb begrepen dat juli niet de beste periode is om te gaan vanwege de temperaturen. Zelf ben ik vanaf halverwege juni vrij. Maar misschien vind je het ook vooral lekker om georganiseerd te gaan!
Ikzelf ben 31jaar, reislustig, avontuurlijk en wil veel zien en doen tijdens het reizen. Maar op z’n tijd ook even relaxen en tijd voor een drankje :wink:

Hey Jennifer,

Ik zou best op eigen gelegenheid willen gaan, stukke goedkoper ook! Alleen vraag me af hoe veilig dat is, twee dames alleen… Maar in juni heb ik al veel dingen gepland staan dus juli zou voor mij wel de perfecte maand zijn. Heb het ook gelezen over de temperaturen inderdaad, dat wordt wel even wennen!

Ik zie dat ik juni getypt heb, maar dit had mei moeten zijn! Ik heb me laten informeren dat 2 dames prima kan. Alleen echter niet.

Groetjes

Hey Jennifer,

Jammer dat je alleen in mei kunt!

Groetjes.

hey hey,
ziet er nochtans een leuke, goed georganiseerde reis uit! heb je toevallig al enige ervaring met deze single-reizen? mvg

Hey Wouter, uit eindelijk heb ik bij een andere organisatie geboekt en het is ook geen singlereis geworden, maar nog wel Marokko! Shoestring vind ik er heel goed uit zien, alleen heb geen ervaring met ze. De data dat ik wilde gaan had nog niemand geboekt dus was bang dat de reis niet door zou gaan.

Geniet er alvast van :wink: