singlereis fox januari 2015 Thailand

Hallo,

Deze reis is nog niet te boeken bij fox maar ik zou graag in januari meegaan met een singlereis van Fox naar Thailand. Zijn er meer mensen die erover na zitten te denken om deze reis te gaan maken? Lijkt mij leuk om in contact te komen met mensen zodat je elkaar alvast een beetje kan leren kennen.

groetjes

Ik had een hele gave singles reis gezien naar thailand ( 18 dgn island hopping) maar ik wilde later in het jaar gaan.
(In de hoop dat er in mn omgeving iemand nog zegt hey ik kan mee op reis)

dus als je later in het jaar zou willen hou ik me aanbevolen :slight_smile:
welke reis had jij gezien?

groetjes susanne

Hoi,

Ja die reis had ik inderdaad ook gezien en de reis het gouden zuiden. Bedoel je dat je later volgend jaar wil of dit jaar?

groetjes

Nee later volgend jaar, ik ga dit jaar nog in september op vakantie.
ik weet eigenlijk niet wat de beste tijd is om naar thailand te gaan.

ben je al vaker met een singlesreis mee geweest?

die gouden zuiden ziet er ook leuk uit.

nee ben nog nooit met een singlereis meegeweest dus ben erg benieuwd. Ik hoor er wel goeie verhalen over. de beste tijd wat ik zo kan zien op internet zijn januari, februari en daarom wil ik dan ook graag gaan.

ik namelijk ook niet, en aan de ene kant denk ik het is wel makkelijk alles voor je geregeld maar is het niet goedkoper om zelf te doem?
ik heb even op de fb van fox gevraagd wanneer de prijzen 2015 bekend zijn.

kan ik eventueel later in het jaar nog een keer op vakantie haha

super! Ja sommige reizen staan er al wel op voor 2015 maar dit zijn groepsreizen. Ik zat inderdaad ook te denken om dan volgend jaar in het najaar ook nog een keer te gaan. Ik ben net weer terug van een rondreis door Amerika en dit heb ik zelf georganiseerd met iemand die ik hier ook heb leren kennen. Ik moet wel zeggen dat Amerika nog wat anders is dan Thailand en dit was wel heel veel werk om te doen. Kwa prijs zul je misschien iets goedkoper uit zijn maar denk dat het niet heel veel zal schelen. Het is ook wel lekker als je kan gaan zitten in de bus en je wordt overal naartoe gebracht.

hahaha klinkt idd wel goed :slight_smile:

ik schrik alleen dat er bij het gouden zuiden staat voor de sportief ingestelde reiziger?!?!?!?
als ik het lees valt het wel mee hahaha

ik zie op fb dat de prijzen voor amerika in september komen.

Oke hopen dat de prijzen van Thailand wat eerder komen. Staat dat erbij ja voor een sportief ingestelde reiziger? Ik hoop niet te sportief want dat ben ik niet haha.

Ik ook niet
vind wandelen niet zo heel erg maar om nou 2 dgn een hike te lopen met een rugzak ofzo…
ben meer het type lekker wandelen, beetje snorkelen, misschien een surflesje :slight_smile:

naar welke van de twee reizen zou jou voorkeur uitgaan?

lastig want ik vind het allebei hele mooie reizen als ik het zo lees. Ik zou alleen bij de 15 daagse gouden zuiden reis wel een verlenging doen en bij die andere niet denk ik want dan heb je al zoveel verschillende stranden gezien. Ik vind inderdaad wandelen ook wel leuk maar niet inderdaad een hike van 30 km per dag ofzo.
Welke reis heeft jou voorkeur?

wat ik trouwens wel net lees is dat bij die 2 reizen een engelssprekende gids mee is en bij bijvoorbeeld de reis noord thailand is een nederlands sprekende gids mee

huh waar zie je dat nou staan van die engelstalige gids???

bij wat er allemaal bij de prijs inzit.

Zo kijk ik daar even 6x overheen hahaha.
ja ik vind het geen probleem, ik neem aan dat dat alleen de gids is.

waarom zou een groepsreis goedkoper zijn? zou dat vanwege de kamers zijn die je anders voor alleen gebruik krijg?

Bij singlereizen heb je ook alleen een kamer.
nclusief

[ul]
[li]Non-stop Economy Class vluchten met China Airlines Amsterdam – Bangkok v.v.[/li][li]Alle overnachtingen in comfortabele hotels in tweepersoonskamers voor alleengebruik (het hotel op Koh Tao is eenvoudiger)[/li][li]Twee overnachtingen in het drijvende junglehotel[/li][li]Verzorging op basis van logies-ontbijt[/li][li]Welkomstdiner in Ayutthaya op dag 2[/li][li]Bezoek aan River Kwai en de dodenspoorlijn[/li][li]Boottocht per longtailboot door de jungle[/li][li]Bezoek aan de Drijvende Markt[/li][li]Entreegelden volgens programma[/li][li]Lokale Engelssprekende reisleiding van dag 2 t/m dag 14[/li][li]Rondreis per comfortabele airconditioned bus (afm. Afhankelijk van groepsgrootte)[/li][li]Boottocht per longtailboot door de jungle[/li][li]Boottocht Chumpon - Koh Tao - Koh Samui – Suratthani[/li][li]Treinreis Suratthani - Bangkok (couchette)[/li][li]Brandstofheffing - Veiligheidstoeslag (à € 314,- p.p.)[/li][li]Luchthavenbelasting (à € 49,- p.p.)[/li][/ul]

Ja maar ik vroeg me af of daarom groepsreizen goedkoper zijn omdat je daar vaan als alleenreiziger bij andere alleen reizigers op de kamer wordt gezet. (dat was bij djoser iig zo)
en anders moet je vaak een toeslag betalen, maar ik zie het even niet zo snel staan.

Welke ik leuker vind.
Mn oog was tot nu toe vooral gevallen op dat island hopping, dus ik denk dat daar toch iets meer mn voorkeur naar uit gaat.
ik vind het leuk dat je die fiets tour door bangkok gaat doen en de nachttrein (al is dat vast minder leuk dan ik denk haha) maar vooral de tropische eilanden hahahaha

Ik krijg net van fox door, in sept komen de nieuwe prijzen

Via Wereldwijzer app