Singapore airlines

Hallo,

binnenkort vliegen wij naar nieuw zeeland met als tussenstop Singapore. Wij blijven 1 dag en 1 nacht daar om dan vervolgens door te vliegen. Op schiphol kun je natuurlijk aangeven hoe je wil gaan zitten maar voor de tweede vlucht pas weer op het vliegveld. Nu heb ik gehoord dat je bij singapore airlines al van te voren kan bellen om 2 stoelen (b.v. bij het raam) te reserveren. Heeft iemand hier ervaring mee???

met vriendelijke groet,

Josephine

Hoi Josephine,

Het reisbureau waar je geboekt hebt, moet nu ook al stoelen kunnen boeken voor de 2e vlucht (van SIN naar NZ). Dit moet geen enkel probleem zijn.

Wel is het zo dat gereserveerde stoelen nooit 100% gegarandeerd zijn.

Mag ik weten bij welke reisorganisatie je geboekt hebt ?!

Op http://www.singaporeair.com kun je 48 uur voor vertrek inchecken en meteen je stoelen uitkiezen. Op de site staat dat je in het geval van een aansluitende vlucht (zoals jullie in ook hebben) pas 48 uur voor de tweede vlucht een stoel voor dat deel van de reis kan reserveren, maar ik heb zojuist 72 uur voor vertrek mijn stoel van Singapore naar Bali veilig gesteld zonder problemen. Gewoon proberen dus!

Je krijgt een bevestiging per mail en/of SMS.

Mochten er op Schiphol alsnog grote problemen ontstaan, dan laat ik dat volgende week wel weten :slight_smile:

Jenny

Hoi Jenny,

Bedankt voor je tip!!! heb vorige week het reisbureau gebeld met de vraag of van te voren stoelen kon reseren dit wat volgens hun niet mogelijk en ik moest maar heel vroeg naar schiphol gaan om dan als zowat eerste aan de incheckbalie te staan…
Maar ik ga zeker je tip opvolgen.

Als je me op de hoogte zou willen houden of het problemen oplevert op schiphol graag!!!

Fijne vakantie!

Josphine