Ik plan een reis naar Belgie na 6 jaar daar niet meer zijn geweest en vraag me af welke provider het beste is daar…ik ben een hevige mobiel internet gebruiker in Thailand dus daar in Belgie zal dat niet anders zijn…tips over providers en waar te kopen bij aankomst Brussel
Hartelijk dank !
Hoi Kris,
Zelf heb ik Mobistar als provider,ik betaal gewoonlijk voor een dolfin abbonement zo’n 15 euro maandelijks (bellen,sms en Internet)
Wilt je niet vastzitten aan een abonnement Kris, maar liever alleen betalen voor wat u echt gebruikt,dan is een herlaadkaart wellicht een betere optie voor u. Op deze kaarten zet u een bepaald bedrag, bijvoorbeeld €10,-. Met dit bedrag kunt u bellen, sms-en en op het internet surfen, waardoor er geld van uw herlaadkaart af gaat. U betaalt dus alleen voor datgene wat u gebruikt.
Bevoorbeeld een Base Base Check 10 :Beltegoed daar is: 80 min. of 200 sms! Mobiel internet=100MB !Extra voordelen
1.000 sms alle netwerken. dit voor een herlaadkaart van 10 euro.
Nee abonnement intresseert me niet…prepaid wel, doch ik internet heel veel, gebruik heel veel Line en Viber , sms nooit…dus 100 mb is niks in vergelijk ik hier heb abonnement Ais unlimited 3G…
Is er daar geen nieuwe speler op de markt ?
Bedoel je Aldi Talk - Internetbundel ? 9,5 € - 1GB – 30 dagen. Heb er zelf geen ervaring mee. Staat niet in voormeld lijstje (is niet erg up to date, lijkt me).
Ook bij de klassieke providers kan je terecht voor prepaid kaarten :
O.m. bij Mobistar ‘Internet on Mobile’ : 3GB – 15€ - 31 dagen
‘k Heb wel niet de kleine lettertjes erop nagelezen, maar lijkt me best interessant voor een grootgebruiker.
Die mobistar ziet er inderdaad het best uit…hier in Th zit ik maandelijks aan ongeveer 4a5 Gb…doch ik heb een unlimited abonnement bij ais
Bijkomend vraagje…voor zaken zit ik ook in Frankrijk…roaming kost geld of beter daar ook weer veranderen op een prepaid frans simkaartje ?