Sfeer proeven

Heb de afgelopen tijd op youtube gezocht naar goede video’s over Japan en Japanse tuinen.

Vond deze video’s en wil deze met jullie delen om in de sfeer te komen voor degenen die naar Japan gaan reizen of er al zijn geweest.

Het zijn video’s gemaakt op basis van fotografie maar zeer de moeite waard.

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Kyoto Images[/nomedia]
[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Japanese Garden Images[/nomedia]
[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Tokyo Images[/nomedia]
[nomedia=“Japan Images - YouTube”]YouTube- Japan Images[/nomedia]

Als jullie zelf nog interessante video’s kennen, dan houd ik mij aanbevolen.

Ik heb al veel websites over Japan bekeken, maar deze officiele website kende ik nog niet.

http://www.japantravelinfo.com/video/index.php

Staan mooie beelden van Japan op, kijk bv. eens naar de video: Soulful Japan A

vr.gr., Ton

http://www.japantravelinfo.com/video/index.php

Zojuist de onderste video bekeken met geluid erbij: Yokoso! Japan promotion video.

Dan wil je toch morgen het vliegtuig in stappen :slight_smile:

Voor de twijfelaars, niet kijken wat je bent verk(n)ocht !

Morgen red ik niet, maar laat ik je advies dan over een weekje maar opvolgen :slight_smile: (dan gaan wij dus eindelijk echt)

Bekijk deze video eens in HD op 1080p in groot formaat:

[ame=“- YouTube”]YouTube - Japan BBC gallery in Full HD 1080p[/ame]

BBC Motion video Japan, geniet ervan.

vr.gr. Ton

Mooie filmpjes Japansetuin !!

Ben maar 2x in Japan geweest en hoop zeer zeker nog een keer weer terug te gaan! Zucht…

Door dit soort filmpjes krijg ik inderdaad ook weer erg veel zin die kant op te gaan. Nu had ik eigenlijk al min of meer besloten alsnog naar Taiwan te gaan in januari, maar ik zit nu al een paar dagen toch weer te twijfelen…
(al is het maar omdat ik dan Wakakusa Yamayaki mee zou kunnen pikken…)

Was dit filmpje hier trouwens al eens langsgekomen? Het lukt me helaas niet hem te embedden :mad:

1 like

Ja, dat filmpje op vimeo van je is ook geweldig !

vr.gr. Ton

Weer enkele fantastische video’s gevonden:

Bekijk ze vooral in HD op een groot scherm, geniet ervan :

[ame=“洛西散策(HD動画) Exploring the west of Kyoto - YouTube”]YouTube - 洛西散ç*–(HDå‹•ç”») Exploring the west of Kyoto[/ame]
[ame=“JR東海 そうだ、京都行こう 2009年 初秋 泉涌寺編 HD画質 - YouTube”]YouTube - JR東海 そうã*、京都行こう 2009å¹´ 初秋 泉涌寺編 HD画質[/ame]
[ame=“紅葉の談山神社(HD動画) - YouTube”]YouTube - 紅葉の談山神社(HDå‹•ç”»)[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - 談山神社 tanzan jinja (HD) - Dec 31, 2008[/ame]

p.s. neemt de zin om naar Japan te gaan alleen maar toe, druk dan op de thanks button, als ik 25 thanks heb ontvangen, dan volgt er een feestje in stijl in onze Japanse tuin voor terugkerende bezoekers op dit forum :).

vr.gr. Ton

1 like

De HD movies heb ik verzameld in mijn playlist:

Je kunt je er op abonneren, er staan nog veel meer kwaliteits video’s in, dan ik hier heb gepost. Elke week vind ik wel weer een of twee pareltjes die ik aan de playlist toe voeg.

vr.gr. Ton

1 like

Japansetuin,
Na een druk weekend ben ik weer helemaal tot rust gekomen, met dank aan jouw mooie filmpjes.
erg leuk om te zien!