ey mensen,
Ik heb in januari een selectiedag bij vacansoleil…heeft iemand al zo’n dag gehad…Kan degene mij vertellen wat je moet doen…zodat ik me jkan voorbereiden …
Groeten
ey mensen,
Ik heb in januari een selectiedag bij vacansoleil…heeft iemand al zo’n dag gehad…Kan degene mij vertellen wat je moet doen…zodat ik me jkan voorbereiden …
Groeten
Hallo,
in 2005 ben ik ook naar een gesprek geweest.
Eerst kreeg ik een video te zien. Daarna was er een kort gesprek (ong. 15 minuten). Gewoon de algemene vragen; hoe, wat waarom en wat je verwacht. Misschien moet je wat van je talenkennis laten horen. Dan mag je kleding passen, zodat ze weten, als je wordt aangenomen, welke maat je hebt.
Ik was wel aangenomen, maar ben uiteindelijk toch (omdat Vacansoleil niet echt een leuke camping kon vinden), zelf gaan zoeken en terecht gekomen in Spanje op de receptie. Super gave ervaring, dat sowieso!
Succes!
Groeten marieke
ey,
bedankt voor je reactie…ik kreeg een mail dat ik me in 3 minuten moet presenteren en dat ik nog meer opdrachten kreeg met een groep of individueel…heeft iemand dat gehad…
groetjes
Heeft iemand hier toevallig ook al eens een selectiedag van Eurocamp meegemaakt? Het zal wel een beetje op hetzelfde neerkomen als bij vacansoleil denk ik?
Groetjes
ey miranda
ik heb ook sollicitatie gesprek bij eurocamp gehad en dat was een gesprek in het engels meer niet van ongeveer 15 minuten…
gr
Heej!!
Ik heb laatst een gesprek gehad bij keycamp (zelfde organisatie als eurocamp… beiden holidaybreakjob) en ik moest film kijken, groepsopdracht en daarna een individueel gesprek waarin je in de talen die je kon moest spreken… Ik baal alleen dat ze je niet kunnen garanderen in welk land je geplaatst word, dus denk toch dat ik het contract niet teken… (ben wel aangenomen
en het contract lag vanmorgen bij de post:-) )
Hey, bedankt voor de reacties! Nu weet ik in ieder geval een beetje wat me te wachten staat! Het is inderdaad jammer dat ze niet kunnen garanderen in welk land je geplaatst wordt, maar ik heb gehoord dat dat bij meerdere organisaties het geval is.