Selectcamp

Hallo allemaal!

Zow bij deze even wat informatie over de
‘ow zow geweldige organisatie selectcamp’

dit seizoen was me 2e seizoen voor selectcamp! want hoe relax wil je et hebben?? veel vrije tijd en genoeg tijd om te feesten!

Dit seizoen kregen we een nieuw regional assistant (je baas) …
dus daar gingen we opbouwperiode… en toen kwam daar de schoonmaak op je eigen camping… in 10 dgn 36 acco’s grondig schoonmaken… dat gingen mijn collega en ik niet redden… dus we vroegen meerdere malen om versterking… NOOIT GEHAD… vervolg: klachten van hier tot tokio… btje jmmr… en geloof me met duitsers… dat wil je niet.

Ook waren daar de tenten… die hebben gasflessen nodig… nou ik weet et niet maar ten eerste heb ik geen diploma om die fucking dingen aan te sluiten… (want ja dat is verplicht in italie) …dus meerdere malen om hulp gevraagd,. uiteraard nooit gehad… dus de dag breekt aan dat de gasten komen… toen hebben we et zelf maar gedaan… me collega heeft ze ook elke 2 wkn gecheckt of ze nog goed zaten… gevolg: even goed brand gehad ja… best kut is et niet?

en dan vervolgens keihard de schuld krijgen met als argument: je was hier vorig jaar ook je zou et moeten weten… vorig jaar was ik half seizoen en toen heb ik nix met die dingen te maken gehad… want toen waren ze meteen goed aangesloten…

Ik hielp ook animatie savonds met de disco was altijd 1 groot feest! dat scheen volges selectcamp ook een punt te zijn dat we achterliepen met schoonmaken… maar ik ga niet schoonmaken tot fucking 23.00 savonds daar krijg ik niet voor betaald! en dan zeggen dat je weet waar je aan begint dat is niet zow… want dat is wel et laatste wat ze je vertellen bij je sollicitatiegesprek!

Ik weet dat velen mensen een goede en leuke tijd hebben gehad met selectcamp en dat heb ik ook! Cker ik heb gelachen alles!
Maar deze manier van werken en doen vind ik egt niet goed… ze mogen wel wat vriendelijker en respectvoller zijn voor hun personeel… wij zijn immers degene die de boel draaiende houden op de camping zelf. alle verantwoordelijkheid ligt in onze handen, en ja als er dan om hulp word gevraagd en je krijgt et niet… sta je ook met je bek vol tanden naar de gasten toe als die bij je komen om hun verhaal te doen! want wat moet je zeggen? sorry ik heb geen hulp gehad? dat zal hun wat schelen hun betalen (sparen) voor zon vakantie… et moet gwn in orde zijn.

al met al ik ben ontslagen … en op een ochtend kwamen ze dat vertellen en had welgeteld 1 uur de tijd om te pakken.

Fijn dat ik even me verhaal kwijt kon… en hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Yasmin