Selamat

Hallo medereizigers!

Na lange tijd weer rondreizen op internet toch maar besloten om me hier op dit forum aan te melden :dag:

Mijn naam is Luuk en ben student SPH in Eindhoven. In 2007 en 2009 ben ik in Indonesie geweest voor cultuur te snuiven en pencak te trainen. Daar heb ik beide jaren een geweldige tijd gehad en veel vrienden gemaakt, ook m’n hart verloren aan het land mag ik wel zeggen.

Vandaar dat ik in augustus terug ga en op bezoek ga bij iedereen voor zover mogelijk. Daarna zal ik in september gaan starten met stage in Lombok waar ik me zal inzetten voor straatkinderen.

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben, maar met zoveel medereizigeres zal dat zeker goed komen :chin:

Groetjes, Luuk

Van harte welkom op het forum luuk!
Dat je een gezellige tijd hier mag hebben.

Groetjes Ralf

Hallo Luuk, welkom op Wereldwijzer!

Uit je verhaal maak ik op dat je helemaal opgaat in Indonesie. Wat mooi dat je daar stage gaat lopen. Dan kun je vast al wegdromen als je op het Indonesie Forum bent. Je kunt er je vragen stellen en ik denk dat jij ook anderen kan helpen met jouw ervaringen. Veel plezier op de site en op je stage.

Groetjes, Leontien

Bedankt!

Dat gaat denk ik geheel goed komen, alleen nog op zoek naar een cheap locatie waar ik 5 maandjes kan slapen. Hoe dat de rest gaat zien we vanzelf wel :slight_smile: