Scriptie onderzoek: enquete

Hallo,

Ik ben Chantal, een vijfdejaars studente Small Business aan de Hogeschool Rotterdam. Momenteel ben ik bezig met mijn afsluitende scriptie met het onderwerp: De makelaars wereld in Spanje.

Nu heb ik twee soorten enquetes gemaakt om meer inzicht te krijgen in de klanten van deze makelaars.

Enquete 1: Deze kunt u invullen als u er over denkt een huis te kopen in Spanje:

Enquête is gesloten

Enquete 2: Deze kunt u invullen als u al een huis heeft gekocht in Spanje:

Enquête is gesloten

Er wordt niet om persoonlijke gegevens gevraagd dus u kunt de enquete geheel anoniem invullen. Omdat ik gebruik heb gemaakt van een gratis dienst wordt u eerst gevraagd om een ‘gebruikersnaam’. Dit is ivm het voorkomen van dubbele invoer. Er wordt niks met die gegevens gedaan.

de enquete neemt tussen de 5 en 10 min in beslag. Ik zou het erg op prijs stellen als u wilt mee doen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u die natuurlijk altijd stellen.

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite!

Met vriendelijke groet,

Chantal

Hoi Chantal,

Ik kan je helaas niet verder helpen, omdat de enquete niet op mij van toepassing is, maar ik wil je wel veel succes wensen met je scriptie. Ik hoop dat je met Wereldwijzer.nl een eind geholpen kan worden.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

O ja, schrijf in je scriptie wel “makelaars wereld” als één woord, want dat zou zonde zijn.

Deze topic kan dicht