Schoonmaakwerk

Hey lieve mensen mijn is nel en heb mij vandaag aangemeld.
Ik heb een man en een dochter en een hondje.
Mijn dochter heeft al werk via wereldstage,mijn vrien moet nog even werken tot eind dit jaar of tot hij met vervroegd vut mag,dit weten we nog niet.
Ik werk nog wel en wil dat dus daar ook nog gaan doen, dus komt nu mijn vraag eindelijk is er werk daar op curacao in de schoonmaak ik hoop dat iemand mij een stukje op weg kan helpen.
Als dit nu niet zo is kan ik dan gewoon b.v. een maand op vakantie gaan en dan daar besluiten om te blijven,wat moet ik dan voor papieren hebben,of hoe gaat dit dan,ik lees er zoveel over dat ik het nu niet meer snap.
Oke mag ik jullie alvast bedanken voor de tips
gr nel

Hoi Nel,

Ik ga in sept naar curacao (ik twijfel nog tussen een opleiding of een leuke baan), het is inderdaad veel regelen. Denk aan huisvesting, tickets, verblijfsvergunning etc, verzekering.
Ik denk dat er op curacao veel werk is in de schoonmaak, aangezien er veel toeristen komen kun je denken aan werk op een vakantieresort waar je bijvoorbeeld huisjes en hotelkamers weer schoonmaakt.
Misschien een tip om wat te mailen naar verschillende hotels/vakantieresort.

Je bent vandaag aangemeld, ik heb me een goede maand geleden ingeschreven. Ik zou zeggen: volg het forum regelmatig, er staat veel informatie en veel ervaringen op van andere mensen.

Vell succes!

Groet, Thieu