Is er al iemand terug van Saray Regency, Side?
Misschien evt. met foto’s of in ieder geval met verhalen.
Hoe hebben jullie je vakantie beleeft?
Zijn er nog tips of suggesties.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes, Schol <_<
Is er al iemand terug van Saray Regency, Side?
Misschien evt. met foto’s of in ieder geval met verhalen.
Hoe hebben jullie je vakantie beleeft?
Zijn er nog tips of suggesties.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes, Schol <_<
Hallo, :o
Wij gaan 8 juni en zouden het fijn vinden als we nog iets van de terugkerende vakantiegangers, van dit jaar, zouden kunnen vernemen.
Weet iemand of de Hamman in het hotel goed is. En wat kan ik dan vewachten.
Wat is de prijs dan in totaal.
Wat kan ik van de fitnessruimte verwachten?
Groetjes, schol B)
![]()
Hallo,
Ik heb nog een vraag aan degene die al in dit hotel geweest is.
Aangezien we gebruik willen maken van de sportmogelijkheden willen we weten hoe de fitnessruimte eruit ziet.
Zijn de toestellen nog redelijk in orde en is er ook een goede hardloopband?
Wie oh wie kan ons hierover informeren. :rolleyes:
Groetjes, schol B)
Hoi Schol
wij zouden vorig jaar naar dit hotel maar is helaas door ziekte niet doorgegaan.
ik kan je er dus niets over vertellen.
ik weet niet of je goed duits kunt lezen, maar als je
www.holiday-check.de opzoekt daar staat veel over saray regency op.
hoop dat je er wat aan hebt.
alvast een fjne vakantie toegewenst.
gr fennie
Originally posted by schol@20-05-2005, 20:38:12
**Hallo, :o
Wij gaan 8 juni en zouden het fijn vinden als we nog iets van de terugkerende vakantiegangers, van dit jaar, zouden kunnen vernemen.
Weet iemand of de Hamman in het hotel goed is. En wat kan ik dan vewachten.
Wat is de prijs dan in totaal.
Wat kan ik van de fitnessruimte verwachten?
Groetjes, schol B)
:(**
schol kijk hier even onder heb een berichtje voor je neer gezet.
gr fennie
Kan iemand mij vertellen of er een markt is in de buurt van hotel Saray Regency?
Schol, :rolleyes: volgens mij ga jij bijna naar dit hotel, ik zou zeggen heel veel plezier en we horen je wel als je weer terug bent.
Karin
Hoi Karin,
Ja het is nu aftellen geblazen.
Ik heb er zin in.
In Side is geen markt, maar In Manavgat maandag (grote) en donderdag (kleine) markt.
Bij het hotel richting strand zijn wel winkeltjes.
Wanneer gaan jullie?
Groetjes, schol B)
Wij gaan van 26-6 t/m 10-7. We hebben er erg veel zin in want je leest alleen maar goede berichten.
Er is ook een goede duitse site met beoordelingen van dit hotel. Misschien wel eens leuk om te bekijken:
De mensen zijn daar erg tevreden over het hotel.
Karin
P.S. <_< Schol, sorry dat ik niet eerder geantwoord heb, maar ik zat op een andere pagina met een Turkije reisforum:
Hoi Karin, Wji zijn eind maart in Saray R. geweest, en alles was prima in orde, en ja wij hadden geboekt bij een Duitse reisorganisatie, en het in het hotel zaten ook veel Duitsers (niet ten nadele hoor) wij waren ongeveer nog de enige Nederlanders, want bij Oad kon je pas per begin mei boeken.
Dus dat de Duitsers goede beoordelingen geven verbaasd me niks, er waren er veel en alles was ook goed. Vriendelijk personeel.
Schol zit er nu en is de 20ste weer terug.
Nou voor jullie nog 14 daagjes aftellen.
Groetjes van Yvonne
Hoi,
Kan iemand mij vertellen of het hotel shampoo en douche spul in de badkamer klaar heeft liggen? Het scheelt toch weer ruimte in de koffer.
Karin
Hoi allemaal,
Yvonne je hebt je vergist in de datum.
Gisteren, 22 juni, weer terug in Nederland na 2 weken lekker genieten.
Het is hier nu wel erg warm, maar wel goed voor de was. Inmiddels al met mijn vierde wasje bezig.
We hebben heerlijk weer gehad. Even één uurtje regen tussendoor was niet erg. Twee keer Turkse (gala) avond meegemaakt buiten rond het zwembad.
Het hotel is prima bevallen en er werd ook veel aan animatie gedaan gedurende de dag. Wij gingen meestal naar het strand, waar vaak toch een lekker windje stond, dus ook hoge golven. Tussen de middag namen we dan bij het strand een broodje gezond (er werd altijd frites bijgegeven) en stukken watermeloen. Wij vonden de hamburger niet te eten (veel te hard).
Toen wij er waren was het nog rustig in het hotel, bij het eten en in het zwembad. Maar langzamerhand wordt het drukker en warmer. Er komen toch steeds meer Nederlanders, en maar weinig Russen.
Wij werden eerst in een kamer aan de achterkant gestopt, maar dit bleek niet zo 'n succes, we keken uit op een dak van gofplaten. De volgende dag konden we een kamer met zeezicht krijgen en het andere paar de dag erna. Dit ging zonder problemen. Er waren meer hollanders die aan de achterzijde gedropt werden, ondanks de vraag om zeezicht.
Het eten was heerlijk en veel keus.En het brood was toppie.
Internetten ging ook prima.
Na 2 weken verlangden we toch weer naar huis.
Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.
Voor Theokarin
Er liggen 2 kleine flesjes shampoo, 2 stukjes zeep, wattenstaafjes enz.
Dus zou zelf ook maar wat meenemen.
Groetjes, schol :rolleyes:
Hoi Schol,
Leuk vakantie-verhaal en inderdaad ik dacht dat je eerder terug zou komen, ik heb je reactie ook gelezen op het forum. Heb je ook nog exursie’s gedaan?
Ik wens Theo en Karin ook veel Saray Regency plezier, maar dat zal wel goedkomen, groetjes van Yvonne
Schol dank je wel voor je antwoord en voor je verslag van de vakantie.
Het komt voor ons nu wel erg dichtbij. Zondag ochtend om 4.30 uur gaan we de lucht in met Martinair.
Yvonne jij ook bedankt voor de goede wensen.
We hebben er al erg veel zin in.
Groetjes,
Karin ![]()
Hoi Yvonne,
We zijn een keer met de BaBaboot meegeweest. Je kon op het strand opstappen. Was wel een vermoeiende boottocht.
Verder zijn we met de dolmus of taxi een aantal keren naar Side en Manavgat geweest.
De markt in Manavgat is voornamelijk een grote groeten- en fruitmarkt.
De overdekte markt, met kleding enz., die hieraan grenst is dagelijks geopend tot 21 uur. Alleen op de marktdagen is deze bazaar behoorlijk druk.
Karin nog een fijne vakantie en veel plezier. Je bent wel lekker vroeg in het hotel.
Groetjes, schol :rolleyes:
Hallo allemaal, B)
We zijn weer terug van 2 heerlijke weken in Saray Regency. We hebben erg genoten. De Hamam ziet er prachtig uit en het scrubben, de zeepmassage en de oliemassage waren erg lekker. Zelf heb ik ook nog 6x een rug/nekmassage gehad. Rondom het zwembad was het 's ochtends om 8.30 nog heerlijk rustig en er waren over de hele dag altijd wel ligbedjes vrij.
Het stukje lopen naar het strand en de zee was goed te doen.
Wij hebben een excursie van OAD 1e: naar Manavgat (markt, waterval, boot naar zee+zwemmen in zee) gedaan en 2e: naar een stuwmeer waar we bijna de hele dag op gevaren hebben en waar we tussendoor 2x een zwempauze hadden. De 3e excursie was gratis: Antalya. Met de bus er naar toe. Eerst een rondje door de bazaar, daarna een rondje lopen, lunch, waterval bekijken en toen nog naar een juwelier. (het was tenslotte een gratis excursie)
De Dolmus naar Side was zeer goed te doen. Het begin- en eindpunt was achter het hotel, dus je was altijd de 1e die instapte.
Op het pleintje waar de dolmusbusjes staan, zit een kapsalon, manicure, pedicure die wij zeer goed vonden. Ze nemen echt de tijd voor je en doen allemaal nog extra dingen. Pedicure kost b.v. 10 Euro p.p. en wordt zeer grondig gedaan. Er staat 30 jaar ervaring maar dat moet 3 jaar zijn volgens de bazin.
Er zijn een aantal juwelier en kleding winkeltjes in de buurt van het hotel.
Het animatieteam doet erg zijn best. Jeu de boules, turkse les met Mustafa, arobics, watergymnastiek, etc. en 's avonds een show. Ook is er bingo en een bowlingtoernooi.
We hadden een mooie kamer aan de zwembadzijde van het hotel.
Er was genoeg te eten de hele dag. Al vonden wij het eten de 2e week lekkerder als de 1e week. Misschien moesten wij even wennen…???
Al met al een hele leuke vakantie in een goed hotel.
Karin