Mijn naam is Harm en ben momenteel 59 jaar. In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit. Net teruggekomen van een reis met een camper door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk en België. Ik doe aan paragliden sport en heb de hele maand februari in zuid Marokko L’Nid d’Aigle aan het strand gevlogen. Ik zoek een toekomstige soulpartner, die met mij op pad wil, in NL of in de toekomst trekking en hikes wil maken in Europa en daarbuiten.
Ik werk af en toe aan een project, maar ben ook veel vrij. Afgelopen 3 jaar 1 jaar gewerkt. Door mijn werk, als zelfstandig ondernemer, heb ik al kennis mogen maken met vele landen over de hele wereld. Ik ben hoger opgeleid en heb aanvullend een technische opleiding gevolgd aan de TU delft. Ook privé ben ik al vele avonturen aangegaan. In de toekomst zou ik graag nog meer van de wereld zien d.m.v. reizen en op locatie rondtrekken en hiken. Als ik op pad ben fotografeer en film ik graag. (Nikon SRC, Gopro en DJI-drone)
Ik ga regelmatig paragliden in Oostenrijk tijdens het seizoen van mei tot oktober. Af en toe lees ik een boek en als ex amateur trompet muzikant hou ik van muziek. Vorige jaar gestart met het schrijven van een boek. Ik ben graag onder de mensen en hou van lekker eten dus kan zelf goed koken. Ik zoek een zelfstandige vrouw, met EQ en IQ en doorzettingsvermogen die samen met deze sappige kerel op avontuur wil. En ik heb ook nog een plekje achterop vrij, of als je zelf motorrijdt is dat natuurlijk fet, maar geen must. Ik ben erg sportief en heb een goed uithoudingsvermogen. Ik zoek dan ook iemand die actief is. En niet achter de geraniums gaat zitten.
Insights discovery:
Gaat voor resultaat, veelzijdig en flexibel, originele inventieve denker, open en direct, enthousiast, openhartig, snel, behendig, eerlijk en ongekunsteld leider maar ook kwetsbaar, impulsief en snelle beslisser.
Dus wie durft?