San Francisco oktober

Hoi allemaal,

Ik ben Mirjam (20 jaar) en in oktober ga ik voor vier weken naar San Francisco om een Engelse taalcursus te volgen. Deze cursus is 's ochtends dus ik heb nog genoeg tijd over om leuke dingen te doen. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen in oktober in San Francisco zijn om iemand die weleens een taalcursus in SF heeft gedaan.

Groetjes!

Hoi Mirjam!

Ik ben Wendy, 23 jaar en ik heb vorig jaar een taalcursus in LA Orange County gedaan voor 4 weken. En in oktober ga ik voor 6 weken weer naar Amerika, beginnend in San Francisco en eindigend in San Diego :slight_smile: Lijkt me leuk om misschien een keer af te spreken! Ik verblijf in een hostel en ik ben in SF vanaf 14 oktober voor in ieder geval 1 week. Misschien langer, maar dat staat nog niet vast.

Hoi Wendy,

Leuk dat je reageert! Lijkt me zeker gezellig een keertje af te spreken. Ik verblijf zelf ook in een hostel en ben er van 3 oktober tot 1 november. Hoe is jouw taalcursus in LA bevallen?

Groetjes!

Hey! :slight_smile:

In welk hostel verblijf je? Ik in usahostels.
Mijn taalcursus was helaas iets te makkelijk. Ik wilde mijn Engels, dat van een prima niveau is, eigenlijk meer professionaliseren, maar bij de cursus bleef het helaas erg standaard. Ik heb dit toen wel aan de docenten uitgelegd en die hebben mij toen wat meer uitdaging gegeven door extra opdrachten te maken, zodat ik toch veel had geleerd na afloop :slight_smile: Maar verder had ik een superleuk gastgezin en ik heb een aantal uitstapjes gemaakt in de weekenden (LA, Las Vegas, Laguna Beach). Maar niet genoeg naar mijn idee, dus vandaar deze volgende reis :stuck_out_tongue:

Groetjes!

Hi!

Wat toevallig!! Ik verblijf ook in USA hostels, maar dan op de bovenste verdieping, dat is de studentenresidentie. Ik ben erg benieuwd hoe het niveau van mijn cursus zal zijn. Mijn Engels is (denk ik:hihi:) ook van prima niveau maar het kan altijd beter en ik wil graag in het buitenland stage lopen en zo’n cursus staat natuurlijk altijd goed op je cv plus dat het super gaaf is om voor vier weken in Amerika te zijn.:slight_smile:

Dat is zeker toevallig! Dan zie ik je daar sowieso wel :slight_smile:
Ja het staat sowieso goed op je CV en is een topervaring! Hoe de cursus bevalt, is toch per persoon weer anders en ook per stad/school.
Gaat helemaal goed komen. Het hostel ziet er in ieder geval veelbelovend uit :slight_smile: