Naar Los Angeles eind mei

Hallo Allemaal,

Ik ben Nadine, 22 jaar en ik ben van plan om eind mei(dit heb ik mijzelf als deadline voorgenomen haha, ik loop namelijk al een paar jaar met het idee rond) naar Los Angeles te gaan. (ik verblijf hier bij een kennis, dat scheelt in de kosten en ik houd natuurlijk eventuele hostels achter de hand.) Ik wil er eerst een taalcursus van ongeveer 4 weken op de UCLA gaan doen en daarna nog daar voor een maandje of 3 of 4 gaan werken als het lukt. Nu ben ik op zoek naar mensen die ook rond die tijd naar Amerika vertrekken (ongeveer tussen de 21 en de 28 jaar, als je ouder of jonger bent kun je ook reageren hoor haha!) en eventueel in de zelfde buurt verblijven en die nog bezig zijn met de voorbereidingen en mij eventueel nog wat tips kunnen geven.

Ik hoor wel van jullie!

Groetjes Nadine

Ja?..

oh haha ja ik had wat gestuurd,maar kwam er opeens achter dat jij je laatste bericht in 2006 had gepost,dacht ben telaat!!Dus wist niet hoe ik het moest wissen,heb ik maar gewijzigd en puntjes gezet :nod:

maar anyway,ik wil dus ook een engelse talencursus doen in America,het liefst Los Angeles.Ik denk dat dat in september/oktober gaat worden.Zou het leuk vinden om met iemand samen te reizen,dus als jij nog van plan bent om te gaan,zou dat wel leuk zijn.

Ik weet niet of je al bent geweest of nog moet gaan??

gr natascha

hey!

Ik ben nog niet geweest, ik weet niet of het Sept/Okt gaat lukken. Er zijn wat dingen tussen gekomen dus ik moet eerst weer wat sparen, wat zijn jou plannen verder?

Groetjes,

Nadine

Ik wil graag 6 weken op zo’n talenschool doorbrengen,in een residentie met zwembad.hebben ze via EF…Na de les lekker naar het strand,shoppen,uiteten,s’avonds stappen!!In het weekend trips maken naar Las Vegas,Santa Barbara,Malibu enz. dat wordt door de school georganiseerd.Dus je wilt nog steeds zo’n cursus doen??En wat zijn jouw plannen precies??

Heey Heey…!!

Ik zag jullie berichten over studeren in los angeles…Ik zou ook graag eind van dit jaar ( misschien eerder ) richting los angeles vertrekken om een talencursus te doen…Na heel veel research over de mogelijkheden ben ik erachter gekomen dat het misschien het leukste is om via EF education te gaan…idd met zwembad etc…:wink: Zijn jullie er al precies achter wat het gaat worden? ik zou graag iets meer van jullie willen horen…

Groetjes Iris

Hey allemaal,

Ik ben ook aan het rondkijken voor een taalcursus engels in Noord-Amerika (aan de westkant) en daarna wil ik nog 1-1.5 maand rondtrekken. Heb morgen een bijeenkomst die georganiseerd is door EF, heb ook een bijeenkomst van InterLanguage. Ik ben me gewoon aan het orienteren op taalscholen en wat allemaal mogelijk is. Iemand nog tips? Ik heb ook gehoord van ELS (Amerikaanse organisatie volgens mij) en UCLA? Wat is dat?
Iemand die toevallig met hetzelfde idee als mij zit? Ik wil rond eind maart/april weg, dan 1 maand taalcursus en begin mei 1 of 1.5 maand nog rondtrekken aan de westkust.

Groetjes Iris (populaire naam zie ik;))

Heeey Heeey…

Leuk dat je allemaal aant zoeken bent. Ik wilde ook heel graag morgenavond naar de informatiebijeenkomst in eindhoven gaan van EF…maar kan helaas niet.
Kan ik je misschien toevoegen op msn? Dan kunnen we misschien informatie uitwisselen?

groetjes Iris