hallo mensen,
ik heb effe een vraagje, is er iemand van jullie toevallig in hotel Sami Plaza geweest?
ik ga er in mei 2010 heen en ga alleen op vakantie dit jaar.
graag zou ik wat info willen over dit hotel, liefst natuurlijk positieve reacties
misschien
weten jullie ook leuke plekjes waarvan jullie denken dat ik dat echt eens gezien moet hebben,
mag over Gumbet gaan, maar ook over Bodrum 
alvast dank voor het lezen :dag:
Nog niemand naar dit hotel geweest? :paranoid:
er heeft niemand gereageerd en wil toch even wil vertellen hoe ik het ervaren heb.
het is een leuk hotel voor weinig, geen overdreven luxe, maar het is er schoon en ze zijn erg behulpzaam. het eten vond ik niet super, geen of nauwelijks vegetarisch eten en als het eten op was, dan was t ook echt op! kan ook zijn omdat de keuken verbouwd werd en dat het eten klaargemaakt werd bij Sami beach hotel, die ongeveer 10 minuten van hun vandaan zit. kamers zijn schoon en heb geen beestjes gezien of gehoord in de kamer. ik heb een top vakantie gehad en in juni 2011 ga ik er weer heen voor 3 weken.
mochten er vragen zijn, weten jullie mij te vinden :dag:
en wederom ga ik er dit jaar weer heen in mn uppie voor 19 dagen als de vakantie aanvraag goed gekeurd wordt.
nog steeds een goed hotel maar voor het eten hoef je het niet te doen, gewoon lekker uit eten gaan als je zwakke darmen hebt :paranoid: