Bij Vacaciones Animation krijg je bruto per maand 1472 euro! Ik ga er zelf dit jaar voor werken.
Als je meer informatie over deze organisatie wilt, reageer dan even op dit bericht met daarin je emailadres.
Hoi,
Zelf heb ik een zomer animatiewerk gedaan en komende zomer ga ik aan de als receptioniste.
Reken op en geweldige zomer waarin je veel leuke dingen meemaakt, maar je moet ook zeker hard werken! Werkweken van 50 uur zijn echt geen uitzondering! Zeker in de animatie werk je vaak de hele dag. JE moet het daarvoor zeker niet laten, maar pas op met je salaris…
Mijn tip, ga werken via de camping zelf. Op recrajob.com staan vaak vacatures, of op de websites van de camping zelf. Deze salarissen zijn afgestemd op het franse minimumloon (er is daar een cao voor campingwerk). Ook organisaties die eigen campings hebben (zoals vacasoleil en rcn) betalen normaal.
Bemiddelingsorganisaties zoals Double-A en animatiecompagnie e.d. betalen vaak erg weinig, terwijl je het net zo goed zelf kan regelen. Ik heb er zelf slechte ervaringen mee.
Succes met zoeken, je krijgt vast een top zomer!
Groet Marije
…
Veel is het in ieder geval niet… Maar aangezien je alles erbij hebt zou het nog wel kunnen denk ik. Nu hoef je niet zoveel kosten te maken lijkt me.
Hoi,
Ik heb twee jaar als kinderanimator op camping de Lombarde aan de Belgische kust gewerkt, www.delombarde.be, aangevuld met achter de toog staan in de speelzaal met pool- en kikkertafels. Daar verdiende ik meer dan €9 per uur, met minimum 38u/week.
Overuren worden uitbetaald, maar als je op een maand maar gemiddeld aan bvb 30u/week raakt krijg je evenzeer je 38u uitbetaald.
Je mag gratis je tentje op de camping zetten en sanitair en wasserij gebruiken, en indien je op vrijdag/zaterdag/zondag meer dan 5u werkt krijg je die dag een gratis warme maaltijd uit het restaurant.
Als ik alles hierboven lees bofte ik precies toch echt wel!
Ik ben ook aangenomen bij Vacanssoleil, maar ik werk dan voor de camping, dus ben zwaar benieuwd hoeveel ik ga krijgen!!!
ola, ik ben ruben 21 jaar,
ik ben al een wat langere tijd op zoek naar vakantie werk in de omgeving van lloret, Gerona. tot vorige week had ik een vaste baan, maar het contract is nu afgelopen en daarom wil ik me droom waar gaan maken om te werken in spanje, ik ben een spontane jongen die van een goede aanpak houd, ik ben van alle markten thuis, doe graag promotie werk maar in de horeca werken is ook geen probleem voor mij. ben bereid om zelf me vlucht te betalen, een zak centje en huisvesting is wel mooi meegenomen. Als iemand wat weet mail me dan [EMAIL=“mall361@hotmail.com”]mall361@hotmail.com
Bij mij op Spitsbergen,
is het afhankelijk van het aantal bezoekers,
< 30 personen is 270 NOK/dag
> 30 personen is 350 NOK/dag
- onderdak & eten.
Maar idd campingwerk moet je niet voor het geld doen, maar voor de belevenis.
:wereld:
Ik kreeg 195 euro per week voor mijn animatiewerk bij Recrateam.
das echt weinig
en kost en inwoning? zelf voor je eten zorgen of niet?
bij mijn laatste campingbaan kreeg ik gemiddeld € 1200 per maand.
Huisvestig grais en maaltijden waren soms gratis en soms moest je er zelf voor betalen
Na afloop nog een leuke bonus van de camping mee gekregen
Wat voor een campingbaan had je dan? Want dat vershilt nogal. En ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent.
Ik deed recreatiewerk vanuit een organisatie waarbij campings mensen konden inhuren. Hbe ook bij andere organisaties rondgekeken en bij de meeste was het ongeveer hetzelfde.
Ik kreeg inwoning van de camping en mocht iedere ochtend gratis broodjes croissantjes enz halen.
Was voor 6 dagen werken. Maar mijn laatste week was er bijna niemand meer op de camping dus hebben we vooral zitten zonnen. :zon02:
Het is inderdaad heel weinig, maar ik deed het ook omdat ik het leuk vond en gewoon een keer gedaan wilde hebben.
Jaar ervoor deed ik gewoon horeca op een andere camping, toen lag het loon wel een heel stuk hoge. ![]()
Wat is de beste organisatie op het gebied van ervaringen en aantrekkelijke salaris?
Frankrijk en Spanje geeft mijn voorkeur
Jullie zouden ook eens kunnen kijken op www.hyves.nl/ellevacanze2010
daar kan je rond de 800 euro verdienen en als site manager kan je nog meer verdienen!!
ik zou echt even kijken als ik jullie was en eurocamp is niet aan te raden daar moet je alleen maar schoonmaken … bij selectcamp laten we zeggen een halve dag en bij Elle verschilt dat per camping ik heb zelf afgelopen jaar daar gewerkt en ik heb helemaal niet hoeven schoon te maken alleen als ik zelf wou en daar verdiende ik nog extra mee!!
veel plezier!!
Vacansoleil is zo slecht nog niet. Ik heb afgelopen zomer stage gelopen in Frankrijk.
Eerst als receptioniste, als gewone receptioniste (geen stagiaire) verdien je ongeveer 1300 per maand.
Als je Animatie gaat doen verdien je 1500 euro per maand
Als je Junior beheerder doet krijg je 800 euro per maand.
Denk er wel aan. Tijden van een animator en een junior beheerder is zijn heel anders.
Je reis word vergoed. Je krijgt een maximaal bedrag om te besteden en daar moet je het mee doen. Je accommodatie is vaak een tent, die je vaak ook moet delen met je collega’s. hangt er echt helemaal van af bij welke camping je terecht komt.
Zelf vind ik het aardig goed geregeld! Dit jaar had ik het graag weer willen doen maar helaas is dit niet mogelijk voor mij!
@Jager89
Ben dan wel benieuwd wie jou heeft aangenomen bij Vacansoleil en voor hoe lang je beschikbaar was. Had je veel ervaring?
Ik heb nl gehoord dat vacansoleil juist heel laag betaalt, rond de 1000 euro maar echt niet meer.
Was jouw bedrag netto of bruto?
Er is nl nog een organisatie: Vacaciones Animation, daar verdien je 1505 euro bruto voor 39uur werk per week.
Ze zoeken nog mensen…
Nou ik ben aangenomen door Mark. En ik was beschikbaar van februari tot eind augustus. Voor vacansoleil is het belangrijk dat je in de maanden juli en augustus zowizo beschikbaar bent.
De salarissen die ik heb opgenoemd is voor als je geen stagiaire bent.
Kijk daar zeg je me wat, beschikbaar van februari tot eind augustus…
Ik denk dus dat je salaris van je beschikbaarheid afhangt, ik heb een aantal jaren gesolliciteerd en kreeg echt niet zoveel! (destijds 900 euro) en ik was écht geen stagiaire (bovendien nog zeer goed in talen, en veel ervaring in animatiewerk 's zomers…)
Ik werk op dit moment in Frankrijk via Vacansoleil als animatrice en ik verdien 1000 euro per maand. ![]()
Hallo,
Ik wil deze zomermaanden heel graag op een camping werken, nu ga ik eind Juli 1 weekje weg om op vakantie te gaan met mijn familie! Nu heb ik al een keer gesolliciteerd voor een camping in Italie maar om die ene week dat ik weg ga ben ik afgewezen!!! Wat als ik niet verteld had dat ik weg ging…
Vinden jullie dat ik dit moet aangeven van te voren of gewoon NIET zeggen???/
HELP ME
Zie mijn commentaar in een andere post waar je dezelfde vraag hebt gesteld. Campings en hotels hebben in de topmaanden hun teams zodanig samengesteld dat je 100% dient te werken. Wordt er iemand ziek dan moet de rest zijn / haar taken overnemen. Wil je op vakantie? Dan doe je dat maar na het seizoen als je contract is afgelopen. Geef je niet van te voren aan dat je een weekje weg wil (op vakantie!!!) en je gaat toch, dan pleeg je contract breuk en wordt je waarschijnlijk ontslagen.