Beste reizigers, na jarenlang diverse reizen te hebben ondernomen heb ik mijn plekje op deze aarde gevonden, een heerlijk gezellig swingend warm dorpje aan de mediteranese kust, La Herradura. Vanuit hier kan ik snel het vliegtuig nemen erg goedkoop naar bijna elke stad in Europa en via de boot in enkel uren naar de kust van afrika. Daarnaast kan ik met een zeil schip tot voorbij Afrika naar zuid Amerika varen of via de Griekse eilanden naar India en de Andaman zee dichtbij Thailand en Indonesia. Het is nog niet zover om deze lange trips maken betreft mijn kennis van zeilen en nautische vaardigheden maar dit staat voor aankomende jaren op mijn agenda.
Ik heb geen verplichting betreft arbeid en kan met gezond verstand en goed budgetteren meerdere malen per jaar van deze reizen maken,. Maar hierbij kan ik en heb ik zeker hulp van meerdere personen nodig die de diverse taken die nodig zijn om een reis per schip te doen bewegen.
Mijn voornaamste prioriteit was dan ook om voor de personen of crew members die mee reizen de kosten die het met zich mee brengt niet te hoog laten uitkomen, dus ben ik op dit moment nog volop bezig mijn zeer ruime residentie aan te passen zodat ik de mensen die participeren aan deze lange reizen een onderdak te bieden tegen lage kosten. mijn residentie bestaat nu uit vijf slaap vertrekken met vier badkamers, drie woongedeelten, een honderd vierkante meter terras met uitzicht op de zee (vijf minuten met trap naar beneden naar zeer populair duikplek). en momenteel een Bioscoop gedeelte en spelkamer gedeelte.
Ik verblijf in de Residentie aan de baai van La Herradura op de momenten dat het schip in onderhoud is of gebruik van wordt gemaakt in de zomermaanden als deze voor de residentie geankerd ligt.
Voor deze reizen en voor meerdere projecten die hier in het dorp spelen zoals Midzomernacht feesten aan het strand waar ik een party host en Outdoortrips naar het Sierra Nevada Ski gebied hier een klein uurtje met auto de bergen in zoek ik dus een fun to do and travel with team.
Ben je bereid een kleine bijdrage te leveren waarbij je zeker een plekje of adres in het mooiste dorp aan de Alboran zee hebt en daarmee dus ook een plek aan boord.
Stuur me een mail als deze planning en opzet past binnen je eigen reisplanning voor aankomende jaren.
Daar ik nog niet helemaal klaar met de residentie ben (ook hierbij kan ik zeker hulp gebruiken)en het schip pas in tweede of derde kwartaal in La Herradura geankerd zal zijn gaat deze oproep niet om iets voor deze maanden maar voor na Juni.
Ook heb ik ervaringen gehad waarbij personen tijdens langer reizen plotseling afhaakte wegens geld problemen met rekeningen van huur etc. daardoor ben ik ga denken om dus mijn woning te delen met meerdere als huis adres maar daar staat wel een bepaalde vergoeding voor tegenover.
FREE 2 BE:vissen:
Persoonlijk heb ik voorkeuren betreft mede reizigers maar zal me flexibel opstellen, ik heb facebook en instagram over boord gegooid en ben graag linux gebruiker als ik al aan computer zit tegenover het erg zelfde eentonig windows gedoe.
Ik reis graag met makers en niet volgers, kennis van zeilen pre,kennis van video productie pre, kennis van duiken pre.