Hoi, ik ben een beetje een angsthaas qua hoogte. Graag zou ik de twee daagse tour doen richting woestijn. Zijn de bergen echt zo diep, wegen slecht en verschrikkelijke hoogtes???
Kan ik beter in de stad blijven. Heeft iemand andere suggesties of valt het allemaal wel mee???:beef:
Hallo,hier vakantiebandung,indien je die tour wilt doen kun je met gerust hart doen.In Mei 2 weken met 5 volw + 2 kind geweest een tour gemaakt ook naar de Sahara en overnacht in de woestijn.Goede wegen ,mooi land en vriendelijke mensen,goede chauffeur.
Wisten van tevoren niet wat te verwachten,dus 100% meegevallen.Aanrader.veel plezier.
Vorig jaar juni de tour gedaan. De wegen zijn goed en de route is prachtig. Iets wat je niet mag missen.
Inderdaad,helemaal mee eens.Wij hebben een rondreis gemaakt,5 volwassenen en 2 kinderen.met een minibusje en vaste chauffeur.geland in Casablanca.Van hieruit over het atlas gebergte naar de woestijn,terug via de film studio’s terug naar Marakech en toen met andere chauffeur nabij Agadir 3 dagen toen weer terug naar Marakech.Dus hebben we met allen hiervan genoten.Had ik niet gedacht,mooi land en vriendelijke mensen.Een echte aanrader.