Ruim 100 euro aan Tanzanian Shilling over...

Hallo,

Ik heb ruim 100 euro aan Tanzaniaanse Shilling over. Gaat er iemand binnenkort naar Tanzania die er behoefte aan heeft om dit te wisselen naar euro? Ik ben het zelf vergeten in te wisselen en wisselkantoren in NL accepteren het niet.

Ik woon in Utrecht en kan het evt langsbrengen. Uiteraard tegen een gunstige wisselkoers.

Voor degenen die nog niet in Tanzania zijn geweest: banken zijn niet altijd eenvoudig te vinden en credit card wordt vaak niet geaccepteerd. Dus het kan aardig zijn om wat geld op zak te hebben als je daar komt. Ook is mijn ervaring dat betalen met Shilling handiger is (en voordeliger) dan met USD.

Gr,
Reinout

Foei, je mag helemaal niet zoveel TSH uitvoeren. Misschien daarom dat de wisselkantoren in NL het niet wisselen… Maar ik ben zaterdag teruggekomen, dus heb er niks aan.

Dag Jaap,

inmiddels een jaar verder maar wie weet ben je ze nog niet kwijt?

Ik vlieg vrijdag en woon in Amsterdam.

Mijn tel. 06 106 494 22

Vriendelijke groet,
Howard de Vries

Ik heb ze nog ja! Ik zit nu alleen in Zuid Amerika, dus het wordt lastig om het te overhandigen.

Mocht je deze week in de buurt zijn van Utrecht, dan kan ik informeren bij mijn ouders of ze het geld kunnen vinden. Dan kan je het daar oppikken.

zijn er nog wat shillings te koop?:wink:

Yup, maar ik ben pas 1 april weer terug in NL. Weet niet of dat op tijd is?

helemaal goed!

Ok, kan je je contactgegevens naar mijn sturen via privebericht? Dan kan ik dan contact met je opnemen.

Zoals je misschien begrepen hebt is (veel) geld opnemen in Tanzania niet heel makkelijk, dus het is de moeite waard.