Tanzaniaanse schilling nodig?

Na een trip in Tanzania heb ik Tanzaniaanse schilling over die ik helaas niet in bij het GWK kan omwisselen. Wie o wie gaat of kent iemand die naar Tanzania gaat en kan mij helpen bij deze wisseltruc voor een gunstige koers? Het gaat om een totaal bedrag van 550.000 Tanzaniaanse schilling (ongeveer 220 euro).

Goedendag,

Wij gaan in november richting Tanzania, welke wisselkoers zit je aan te denken?
Ik vind het een redelijk risico om een (voor mij) onbekende valuta over te nemen van een onbekende, maar tegen de juiste prijs is het wellicht een risico om over na te denken.
Ik hoor graag van je.

Groet marc

Hallo Marc,

Ik ben bereid de wisselkoers te hanteren voor 150 euro ipv 220 euro. Mocht je hiermee akkoord gaan stel ik voor de transactie bijvoorbeeld bij het GWK te laten plaatsvinden.

Groeten, Stephan

Ik vond 150 nog een te hoog bedrag, voor 120 euro zou ik eventueel akkoord gaan. Bij welk GWK zou dit zijn?

120 euro is akkoord mits de transactie bij het gwk in eindhoven zal plaatsvinden.

Toch Geen interesse? Gr Stephan

Wel intresse, maar ik moet even bekijken of we de aankomende weken nog in de buurt van eindhoven komen. We komen zelf uit amersfoort en vind t een beetje zonde om alleen hiervoor naar eindhoven te rijden.

Snap ik. Bedankt voor je bericht dan wacht ik het nog even af.

Hoi,
Woensdag vertrek ik naar Zanzibar en ik zou best de wisseltruc willen doen. :slight_smile: Maar het kan alleen in Eindhoven? Dat ga ik niet redden. :smiley:
Is Zuid-Holland een optie? Ik woon zelf in Den Haag.
Grt Meriam

We kunnen ergens centraal afspreken?