Royal Wings in Belgische hersftvakantie leuk?

Hoi allemaal,

Wij willen rond 30 oktober nog een weekje naar de zon. Toevallig hebben de Belgen dan herfstvakantie. Nu is mijn oog op Royal Wings gevallen. Het winterseizoen start 1 november, betekend dat dan dat de waterglijbanen dicht zijn en de ijsjes, turkse snacks en dergelijke niet meer verkrijgbaar zijn? en is het nog wel warm in die periode?

hallo wij gaan dit jaar voor de 5e keer naar royal wings>>> waarvan de 4e keer in november,de waterglijbanen buiten zijn afhankelijk van het weer dicht we hebben een keer mee gemaakt dat ze open waren
verder is er nog genoeg te doen,ijs en turkse snacks alles is er,op het :vak02:strand is het ook afhankelijk van het weer minder,maar dat ligt gewoon aan de temparatuur,we hebben gemiddeld zo’n 23 graden in november maar hebben ook al een keer 30 graden:zon02: gehad
het is gewoon een super hotel ,beter kan volgens ons niet dus mijn advies gewoon doen
hoop dat je zo voldoende bent ingelicht
mocht je nog vragen hebben stel ze grust

1 like

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Zijn de normale buiten zwembaden nog wel open / lekker? en er is dus echt nog genoeg te doen? op de sites van de touroperators staat dat er dingen minder open zijn, waar moet ik dan aan denken?

Hallo,
Wij zijn vorig jaar midden oktober naar de Limak Lara geweest (dat is 2 hotels verwijderd van de Royal Wings) en we hebben prachtig weer gehad. Enkel de laatste dag was een regenachtig. En het was lekker rustig in het hotel.
Groetjes, Hedwig