We gaan 8 juni naar het nieuwe hotel Royal Wings in Antalya (Lara). Graag zou ik ervaringen horen over dit hotel of deze plaats.
Foto’s zijn ook welkom.
Alvast bedankt
Rebecca
We gaan 8 juni naar het nieuwe hotel Royal Wings in Antalya (Lara). Graag zou ik ervaringen horen over dit hotel of deze plaats.
Foto’s zijn ook welkom.
Alvast bedankt
Rebecca
Hoi,
Wij gaan ook 8 Juni naar Royal Wings en we vliegen met MP om 15.55 uur.
Hoe laat ga jij?
Groetjes
Sylvana
Voor ervaringen over het hotel kijk je best eens op: www.vakantiereiswijzer.nl indien u dit nog niet hebt gedaan.
Groetjes xxx
Wij vertrekken om 12.00 uur met Inter vanuit Maastricht Aachen Airport.
Fijne vakantie
Misschien tot ziens…
wij zijn 4 juni teruggekomen uit royal wings. Helemaal geweldig. Prachtige zwembaden voor jong en oud. De kermis is hartstikke leuk voor kinderen. Eten in overvloed en heel veel soorten vlees, vis e.d.
Personeel vond ik niet vriendelijk en spreken slecht engels. Toen wij aankwamen bleken onze kamers overbooked te zijn en daarom kregen we een gigantische suite met jaccuzi op de 9e verdieping. Dus dat was perfect opgelost. Heel veel plezier daar.
Fan
Hotel ziet er gaaf uit. Prijzen liggen ook niet al te hoog. Graag zou ik van iemand die er al is geweest willen weten of de roomservice ook bij het all inclusive programma is inbegrepen. Op de website van royal wings staat roomservice wel onder de UAI services maar ik vraag me af of dit goed is.
Wij zijn in de mei vakantie geweest en hebben een site gemaakt met wat foto’s ga naar Royal wings by kwakkus@home.nl
Is hier 's avonds ook nog wat te doen? Wij zijn dit jaar in een ander hotel geweest en daar was een beachclub (soort buitendisco met bar) en vanaf 02.00 ging de discotheek open. Dit ziet er ook allemaal heel gaaf uit maar we willen ook 's avonds wel lekker kunnen dansen enzo. Zijn er ook voldoende ligstoelen bij het zwembad? Graag jullie reacties.
Hallo,
wij zaten afgelopen jaar in Sherwood Breezes (het hotel langs Royal Wings) en het zijn fantastische hotels. Er is veel animatie en in beide hotels is er animatie tot exact middernacht. Daarna verplaatst alles zich naar de disco tot ongeveer 3u.