Ervaringen Miracle resort?

Hoi,

Wij zouden naar Royal Wings, maar omdat we beide pas 6 november kunnen vertrekken, en het zoveel scheeld qua prijs met Miracle Resort kiezen we daar voor.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit resort?
Zou het ook in die tijd van het jaar nog wat zijn?

Als je van te voren met de volgende zaken rekening houd is het prima.

Vanaf 1 November is het laag seizoen. Dit houd in dat enkele facsliteiten niet open zijn en dat de all-inclusief een stuk beperkter is. Ook is het eten veel minder uitgebreid dan in de zomer.

In het zwembad zwemmen is niet meer mogelijk omdat het te veel afkoelt in de nacht. Uiteraard hebben alle hotels in Lara een binnenbad wat dan wel open is.
In miracle zelfs een mooiere dan in royal wings.

In zee is de temperatuur nog heerlijk in deze periode dus lekker in zee zwemmen. Het weer is over het algemeen nog prima rond deze tijd 20/24 graden. Verder zal je er rekening mee moeten houden dat het overgrote gedeelte van de bezoekers in deze tijd Gepensonieerde Duitsers zijn. Tevens enkele gezinnen met nog geen schoolgaande kinderen(0-4). Wij gaan altijd in deze periode naar Barut lara resort en het is er heerlijk. Dit hotel beschikt ook over een zeer groot verwarmd buitenzwembad. Maar ook in Miracle zijn we geweest zeer goed. Prijs kwaliteit klopt aan alle kanten. Enjoy!

1 like

Wij gaan dit jaar ook naar Miracl Resort, zijn er hier mensen die daar al geweest zijn?
Op vakantiereiswijzer zijn ze over het algemeen positief

Groetjes Kim

Hoi iedereen,

Zijn er inmiddels alweer mensen terug of zitten nog in Miracle Resort?
We horen graag jullie mening?

Thanks!:cheer::dag::vak02:

Wij zitten nu nog in Maracle Resort tot morgen en het is hier super!!We hebben 11 leuke dagen gehad en we komen volgend jaar terug.
Het animatieteam is super en als je geen zin hebt om mee te doen dan blijven ze niet aandringen.

Hoi allemaal
Ik ben ook in het Miracle Resort geweest!! Ik vond het echt geweldig daar en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan!!

We zijn afgelopen jaar weer geweest en gaan volgend jaar terug, mega hotel en een hele leuke tijd daar gehad!!:cheer: