Horus-reizen Luxor Egypte is gespecialiceerd in rondreizen en Excursies
Horus-reizen is opgericht in 2000.
De eerste 6 jaar hebben wij vanuit Nederland gewerkt.
Maar daar ook veel lezingen gegeven.
Vanaf 2006 werken wij rechtstreeks vanuit Luxor
Onze Rondreizen zijn reizen geheel langs de Nijl met alle prachtige plaatsen waar de Farao’s en hun Ambtenaren hun monumenten voor ons hebben achtergelaten.
Ook hebben wij verschillende reizen door de Oases waar u kunt genieten van de prachtige natuur die Egypte te bieden heeft.
Onze nieuwste reis is In de voetsporen van de Godin Hathor.
Zij begeleidt u o.a. naar Abydos en Dendera in Luxor en naar het zuiden de tempel van Edfu en in Aswan de Tempel van Philea. Maar ook naar Abu Simbel waar de tempel van Nefertari aan haar is gewijd.
Verder hebben wij ook een grote keuze uit Excursies in en om Luxor. Maar ook naar Aswan, Cairo en Amarna.
ook maken wij Excursies vanuit Hurghada,Marsa Alem of Sharm el Sheik naar luxor.
Voor meer informatie kijkt u op onze web-side www.horus-reizen.webklik.nl
Of stuur ons een email [EMAIL=“horus-reizen@live.nl”]horus-reizen@live.nl
Wij hopen u snel te kunnen verwelkomen in het mooie Egypte
Met vriendelike groeten
Horus-reizen Luxor Egypte:wereld::cheer:
In april 2012 heb ik via Horus-reizen de Konningsreis gedaan en ik moet zeggen dat ik daarover zeer tevreden ben. Deze reis bracht me van Caïro tot aan Abu Simbel, met tussenstops bij het Giza-plateau, Sakkara, Abusir, Dahshur, Memphis, Minya, Amarna, Abydos, Dendera, Luxor met o.a. de vallei der koningen en nog veel meer, Esna, El-Kab, Edfu, Kom Ombo, Aswan, met o.a. Kalabsha en Philae en tot slot dus Abu Simbel.
Uit het feit dat ik iets meer dan 4000 foto’s en 100 films die ik gemaakt heb blijkt mijns inziens wel dat deze reis zeer de moeite waard is geweest, mede dankzij de perfecte organisatie van Horus-reizen.
Mocht je meer willen weten, dan kun je mijn reisverslag dat ik gemaakt heb doorlezen. Deze kun je vinden op: De Egyptische dynastieën met hun Farao's -
Olette en crew, nogmaals hartelijk dank voor deze fantastische reis en tot een volgende keer.
met vriendelijke groeten,
André de Ruiter
:wereld:Rondreizen en Excursies Horus-reizen Luxor Egypte
[CENTER]
Horus-reizen Luxor Egypte is gespecialiceerd in rondreizen en Excursies
Horus-reizen is opgericht in 2000.
De eerste 6 jaar hebben wij vanuit Nederland gewerkt.
Maar daar ook veel lezingen gegeven.
Vanaf 2006 werken wij rechtstreeks vanuit Luxor
Onze Rondreizen zijn reizen geheel langs de Nijl met alle prachtige plaatsen waar de Farao’s en hun Ambtenaren hun monumenten voor ons hebben achtergelaten.
Ook hebben wij verschillende reizen door de Oases waar u kunt genieten van de prachtige natuur die Egypte te bieden heeft.
Onze nieuwste reis is In de voetsporen van de Godin Hathor.
Zij begeleidt u o.a. naar Abydos en Dendera in Luxor en naar het zuiden de tempel van Edfu en in Aswan de Tempel van Philea. Maar ook naar Abu Simbel waar de tempel van Nefertari aan haar is gewijd.
Verder hebben wij ook een grote keuze uit Excursies in en om Luxor. Maar ook naar Aswan, Cairo en Amarna.
ook maken wij Excursies vanuit Hurghada,Marsa Alem of Sharm el Sheik naar luxor.
Voor meer informatie kijkt u op onze
web-side www.horus-reizen.webklik.nl
Of stuur ons een email [EMAIL=“horus-reizen@live.nl”]horus-reizen@live.nl
Wij hopen u snel te kunnen verwelkomen in het mooie Egypte
Met zonnige groetjes
Horus-reizen Luxor Egypte :zon02:
[/CENTER]