Altijd al een droomreis door Egypte willen maken?
Wij maken het mogelijk voor u!
Onze reizen zijn op maat, en wij zijn gevestigd in Luxor.
Het management is Nederlands, speciaal voor uw gemak.
U kunt een brochure bij ons aanvragen, of uw reis zelf samenstellen.
Ook hebben wij excursies, naar de Westoever van Luxor, tempel van Karnak, naar het zuiden (Edfoe, Kom Ombo, Aswan), naar het noorden (Abydos, Dendera), en de Westelijke woestijn.
Wij maken gebruik van Nederlandstalige/ Engelstalige gidsen.
Voor meer informatie kijkt u op www.horus-reizen.webklik.nl.
Wij hopen u snel te kunnen verwelkomen in ons prachtige Egypte!
Met vriendelijke groeten,
de medewerkers van Horus-Reizen.
Omdat ik het zelf nu te druk heb,moest ik vorige week 2 vrienden van mij “overlaten” aan Horus reizen.Monique en Gerald waren hier voor de eerste keer en waren heel erg onder de indruk van Olette,de Nederlandstalige gids,ze zijn 5 dagen naar de oases geweest,rondom Luxor op de fiets en rusten nu (verdient) uit in Mercure Luxor,ook zeer goed verzorgt door Olette.Vanavond vertrekken ze weer naar Amsterdam en zullen zeker terugkomen…Bedankt,Olette,namens Monique en Gerald.Ze zullen je vanuit Nederland nog een mailtje sturen.Als ze tijd hebben zullen ze hier hun reisverhalen noteren of anders zullen ze het mij vragen dat voor hun te doen.:kus:
Ik ben Delinda, en ik ben vorige week naar de West-Bank gegaan, met Olette.
Ze vertelde me alles over het oude Egypte, en ik ben hier al 4 keer eerder geweest, maar ik moet zeggen dat dit de beste tour was die ik ooit gemaakt heb.
Ze legde alles zo rustig uit, en ik ben geen geschiedenis-wonder… maar ik was onwijs tevreden! :wereld:
Voor mensen die een goed verzorgde reis rond Egypte willen doen: twijfel niet aan Horus-Reizen!
Het mangement is helemaal Nederlands, en dat was heel erg prettig.
Bedankt Olette, voor de geweldige reis!
Delinda.
De prijs van het internet in hotels in Egypte kan tegenvallen, maar wanneer je je verplaats naar een internetcafe hoeft het allemaal niet veel te kosten. Misschien een tip voor een volgende keer? Hoeft er niet een nieuw (spook)account op dit forum aangemaakt te worden…
Goed van je om hier deze site te vermelden.Een vriendin van mij uit Belgie komt donderdag over 2 weken aan met Socrates en ben heel benieuwd naar haar bevindingen…Het is zeker de moeite waard om op de site te kijken.:dag: