Wilt u zelf uw rondreis op maat samenstellen, maar weet u niet waar u moet beginnen met al die mogelijkheden en websites? En een reisbureau of touroperator biedt een offerte die boven uw budget ligt en bovendien niet helemaal overeenkomt met uw persoonlijke wensen….
Herkent u dit? Schakel dan nu de rondreismakelaar in!
De rondreismakelaar doet u een op maat reisvoorstel met diverse opties voor ‘losse’ reisonderdelen zoals vliegtickets, accommodatie, autohuur etc. en u kiest naar uw persoonlijke wensen en budget wat u wil boeken. Dit kan u duizenden euro’s besparen en daarnaast heel wat tijd schelen omdat u niet meer alles zelf hoeft uit te zoeken.
Ga dus gegarandeerd veel tijd en geld besparen op uw stedentrip, vakantie of rondreis!
Kijk voor meer informatie op www.rondreismakelaar.nl en vul het contactformulier op de site vrijblijvend in.
Ik heb al veel mensen op weg geholpen met het uitzoeken en samenstellen van een reis die compleet voldoet aan hun persoonlijke wensen, zowel wat betreft de inrichting van de reis zelf als hun budget hiervoor. Veel van mijn klanten geven aan geen zin en/of tijd te hebben om alles af te zoeken op internet en bovendien dan nog niet zeker te weten of je nu een goede prijs/kwaliteitverhouding hebt.
Ik ben niet aangesloten bij de ANVR omdat ik ook geen reisorganisatie of touroperator ben, ik werk compleet onafhankelijk van reisorganisaties of touroperators en kan klanten dus altijd maatwerk leveren voor de beste prijs. Mensen krijgen van mij een op maat reisvoorstel met links naar de sites van de luchtvaartmaatschappijen, autoverhuurbedrijven, accommodaties etc. waar ze dus zelf snel en makkelijk kunnen boeken. Ze betalen mij alleen een bedrag voor het uitzoekwerk maar verdienen dit ruimschoots terug doordat ze besparen op tijd maar ook op de uiteindelijke kosten voor de reis.