2 vrienden starten 21 februari 2018 met hun rondrit door ZuidAmerika op de motor.
We hebben inmiddels een nieuwe - geprepareerde - 200 cc motor gekocht in Peru voor 1200 euro.
Als je wilt kun je nog ‘instappen’… We willen proberen een rondtocht te maken en gaan elke keer een stuk verder. We starten vanuit Peru richting het zuiden - Patagonie. We reizen lowbudget, het is geen race… Zoek op Linked In naar mijn volledige gegevens.
We horen graag van je.
Erwin Sengers
Dag Erwin,
Dit is toch ook wel een uitdaging, … op een 200cc motor; Welk merk,type?
Hoeveel km hopen jullie af te leggen?
Voor hoe lang is deze trip gepland? Is er een totaalbudget -raming?
Groet, stanne
Hoi Stanne,
Dit is wat de Engelsman Toby Shanon die het bedrijf runt (in Huanaco) ons heeft gemeld.
Wanxin 200cc, INCLUDING the cost of name transfer of documents when you arrive) is $1,412.00 USD
We laten hem verder nog wat aanpassen, bijvoorbeeld zijrekken, maar verder heel acceptabel bedrag…
We willen Zuid Amerika rond, maar het heeft geen haast, we zetten motoren elke keer een stukje verder weg, we starten naar het zuiden. Je kunt ook tussen door met een van ons opstappen, ik heb wat meer tijd dan de vriend van mij die nog een drukke praktijk heeft.
Proberen elke keer lowbudget te gaan, is de sport, vandaar ook wat lichtere motor, tentje mee, lokal slapen, goedkope tickets etc, relaxed, geen race…
Als je een mailadres heb kan ik je nog wat info sturen.
Met vriendelijke groet,
Erwin
Dag Erwin,
bedankt voor uw reactie, ik had hier nog nooit van gehoord…Als het onderstaand model betreft kan misschien nog wel leuk worden.Hoe het zit met betrouwbaarheid van dit model zal de toekomst moeten uitwijzen.Hoe lang denken jullie “op de baan” te zijn?
https://images01.olx-st.com/ui/54/17/33/60/o_1510239080_61f87cf9d65d7d13a288bf195af993af.jpg
stan